NOD december 2019

Hoi allemaal,
Ik doe ook weer mee. Laatste cyclus was een van 35dagen. 
NOD 1 december – XkArEn – 28jaar – 1e kindje – ronde 3 – cyclus ergens tussen 24-29 dagen
NOD 1 dec? – carolinerkj -39 jaar- 3e kindje -ronde 8- cyclus 25/28 dagen
NOD 2 december –loverituals – 23Jaar – 1e kindje – ronde 5 – cycles 26/27 dagen.
NOD 3 december – MichM – 27 jaar – 2e kindje – ronde 2 – cyclus waarschijnlijk 27 dagen. 
NOD 5 december – Willow Tree – 36 jaar – 2e kindje – ronde 1 – cyclus nog onbekend (was voorheen 28 dagen, met een late eisprong en korte luteale fase) 
NOD 7 december – KSAS – 32 jaar – 2de kindje- ronde 8 – cyclus 28 dagen
Kim – 42 jaar – 2e kindje – ronde 6 – cyclus 26/30 dagen – NOD 7 dec
Jillzz – 32 jaar – 2e kindje – ronde 6 – cyclus 27 dagen – NOD 8 decembe
NOD 5/9 December – EVSS – 24 jaar – 1e kindje – ronde 3 – cyclus 28 / 32 dagen 
Liefje - 26j - 1e kindje - ronde 4 - cyclus 33-35d. - NOD 10-12 december
LV – 27 jaar – 1e kindje – Ronde 4 – cyclus 28/30 dagen – NOD ongeveer 12/15 december

Vind het wel fijn van deze topic dat de leeftijden zo verschillend zijn ik voelde me toch wel oud tussen jullie eerst. is voor mij het  derde kindje maar  voor mijn vriend de eerste  voor mijn gevoel ook wel weer de eerste want de jongste is in mei al 8 geworden en de oudste word volgende week 10 en dan ben je het toch wel weer wat kwijt en daarbij was ik gelijk na het stoppen zwanger bij hun dus nu twijfel.ik ook wel eens of het nog gaat lukken en daarbij is mijn vriend chauffeur en de hele week van huis en hij zei al moet ik  anders door de week een keer thuis komen maar hij vind het toch ook wel gek om dat tegen zijn baas te zeggen dat we bezig zijn☺️☺️ik gebruik ovulatietesten en tot nu toe nog geen smiley hoop donderdag of vrijdag dan komt het goed uit want maandag moet hij weer weg 

Carolinerkj, wij zitten qua leeftijd wel redelijk bij elkaar. Is het het derde kindje voor jullie samen of alleen voor jou? Mijn vriend heeft nog geen kindjes, die staat er nog harder om te springen dan ik haha.

Leuk dat het lijstje hier ook wat aan het groeien is.
Ergens deze week verwacht ik mijn eisprong. Dus opnieuw ovulatietesten gebruiken. Ik vind het wel een leuke houvast en heb niet de indruk dat ik er daardoor meer mee bezig, integendeel.
Net hetzelfde met temperaturen, ik vind de zekerheid zo leuk.
Vanmorgen had ik wel maar 35,7 °C ? de winter is gearriveerd denk ik

Willow tree
Voor mij is het de derde heb twee zoontjes uit een een eerdere relatie zijn 8 en bijna 10 voor mijn vriend is het de eerste dus wel spannend of het ook nu weer lukt hij word er wel onzeker van als het steeds mislukt omdat ik al kinderen heb en hij bang is dat het aan hem ligt 

Ik hang rond eind november.. maar meldt me maar wel even aan:

NOD 1 december – XkArEn – 28jaar – 1e kindje – ronde 3 – cyclus ergens tussen 24-29 dagen
NOD 1 dec? – carolinerkj -39 jaar- 3e kindje -ronde 8- cyclus 25/28 dagen

NOD 1 december – MienMa – 28jaar – 1e kindje – ronde 23 – cyclus 26-32 dagen
NOD 2 december –loverituals – 23Jaar – 1e kindje – ronde 5 – cycles 26/27 dagen.
NOD 3 december – MichM – 27 jaar – 2e kindje – ronde 2 – cyclus waarschijnlijk 27 dagen. 
NOD 5 december – Willow Tree – 36 jaar – 2e kindje – ronde 1 – cyclus nog onbekend (was voorheen 28 dagen, met een late eisprong en korte luteale fase) 
NOD 7 december – KSAS – 32 jaar – 2de kindje- ronde 8 – cyclus 28 dagen
Kim – 42 jaar – 2e kindje – ronde 6 – cyclus 26/30 dagen – NOD 7 dec
Jillzz – 32 jaar – 2e kindje – ronde 6 – cyclus 27 dagen – NOD 8 decembe
NOD 5/9 December – EVSS – 24 jaar – 1e kindje – ronde 3 – cyclus 28 / 32 dagen 
Liefje – 26j – 1e kindje – ronde 4 – cyclus 33-35d. – NOD 10-12 december
LV – 27 jaar – 1e kindje – Ronde 4 – cyclus 28/30 dagen – NOD ongeveer 12/15 december

Het begint hier inderdaad zo langzamerhand gezellig druk te worden! Hopelijk heel veel goed nieuws in de komende feestmaand.
Voor ons de eerste ronde, dus ik ga er niet vanuit dat dat hier ook zo is.

Terug
Bovenaan