NOD december 2019

Mijn NOD kruipt dichterbij.. 17 december. Ik heb mezelf voorgenomen sowieso tot dan te wachten en misschien zelfs wel tot mijn menstruatie daadwerkelijk weg blijft dus tot 18 december. Als dat lukt tenminste. 
Nog meer op de laatste dagen van het wachtbankje? Hoe vergaat het jullie?

[quote quote=10274075]Mijn NOD kruipt dichterbij.. 17 december. Ik heb mezelf voorgenomen sowieso tot dan te wachten en misschien zelfs wel tot mijn menstruatie daadwerkelijk weg blijft dus tot 18 december. Als dat lukt tenminste. Nog meer op de laatste dagen van het wachtbankje? Hoe vergaat het jullie?[/quote]
Oehh spannend dan voor jou! 
Wachten duurt lang, en alle kwaaltjes link je automatisch aan een mogelijke zwangerschap. 
Ik probeer er zo min mogelijk mee bezig tr zijn, mijn NOD is morgen over een week, 21 december.

[quote quote=10274075]Mijn NOD kruipt dichterbij.. 17 december. Ik heb mezelf voorgenomen sowieso tot dan te wachten en misschien zelfs wel tot mijn menstruatie daadwerkelijk weg blijft dus tot 18 december. Als dat lukt tenminste. Nog meer op de laatste dagen van het wachtbankje? Hoe vergaat het jullie?[/quote]
Zelfde datum haha.. Ik wacht denk ik tot woensdag.. Ook al ben ik wel ongeduldig haha.. Maar ik wacht meer omdat ik dinsdag s avonds moet werken en mijn vriend overdag aan het werk is.. Vind het wel leuk als ik het doe als hij ook thuis is of wachten jullie daar nooit op? ? 

Mijn nod komt ook steeds dichter bij. Voel allemaal dingen. Maar ben bang dat ik het mij inbeeld. Ik weet ook gewoon niet of het signalen zijn. Zit nu op 8 dpo en heb veel puisten. Moet echt vaak per dag poepen en mijn vriend zegt dat mijn tepels veranderen. ( de verandering van de tepels zie ik zelf niet ) ik had net bij het afvegen een heel klein beetje bloed ??? Begint mn ongesteldheid dit keer heel vroeg of is het een innesteling? ( ik heb altijd al spotting een aantal dagen voor mijn ongesteldheid ) 

maar spannend dames! Ik lees hier vooral altijd mee. En ben altijd blij om te lezen dat ik niet de enige ben , die zich dingen afvraagd en er zo mee bezig is. 

Ik voel ook van alles maar ben me er ook bewust van dat je lijf je verschrikkelijk in de maling kan nemen... Al meerdere keren gehad dus ik wacht maar ongeduldig af.. 

Mijn NOD is denk ik ook rond 16-17 december, maar ik weet het niet precies. Ik heb uiteraard ook alweer van alles gevoeld, maar dat was de vorige keren ook zo... Precies wat Cardiozuster zegt!
Ik probeer er maar vanuit te gaan dat het niet gelukt is, dan is de teleurstelling iets minder groot. Is alleen zo lastig, je hoopt er toch stiekem weer op.

Terug
Bovenaan