NOD december 2019

Nou precies dat.. Iedere keer maar hopen dat er wat wonderbaarlijks gebeurd in dat lijf van je haha.. Ondanks dat ik steeds denk zal wel weer niks zijn hoop je toch wel dat het stokje eens positief wordt.. 
Vooral de teleurstelling als het weer niks is op die test vind ik zo erg.. 

Ben blij dat jullie ook dat hyperbewustzijn ook hebben. Ik heb zelfs dat ik om de zoveel tijd aan mijn borsten voel om te kijken of ze al gevoelig zijn, hahaha, echt volslagen idioot ook. Vooralsnog voel ik overigens ook amper verschil. 
Ik vind de teleurstelling als je zo'n witte test hebt ook echt zo naar, daarom wil ik nu kijken hoe het is om eerst gewoon af te wachten tot ik overtijd ben. Hopelijk deze keer dan geen teleurstelling en anders ben ik benieuwd of de teleurstelling nog anders is als je ongesteld wordt ipv bij witte testen... 

Dag allemaal,

ik ben 35 en we zijn recent begonnen voor nummer 2!! We hebben al een dochter die net 3 jaar is geworden. Nog maar net bezig met ronde 1 en mijn NOD is komende maandag. Ik heb (helaas?) mezelf overgehaald om nu een vroege zwangerschapstest te doen. Heb er nu al spijt van geloof ik.... Zit er echt naar te staren en wordt er gek van. Zie ik nou een streepje of is dit nou een typisch gevalletje van wishfull thinking?

Wat vinden jullie? Als je heeeeeeel goed kijkt zie ik dus (met mijn fantasie) een heeeeeeel vaag streepje  of toch niet?! Hmmmmmm....

Hoi BroBro,
Zo zag mijn test van zondag er ook uit  na enkele dagen :).
Nu reeds 3 duidelijk positieve testen in handen. Hopelijk loopt hij Verder op !

Dank jullie wel liefje en Nicolle. Vind het nog wel lastig hoor... Ga denk ik pas weer dinsdag op z'n vroegst testen, dus ná mijn NOD. Haast een beetje 'Too good to be true' zo de eerste ronde!!

Zijn jullie al lang bezig? En volgens mij zag ik bij jou liefje ook een positieve test?

Hoi dames! Ik meld me hier ook weer. 
Wij zijn momenteel bezig voor nummer 2. Ronde 5 is dit. Onze dochter is nu 2 jaar en een paar maanden. Om haar te krijgen hebben we wel een paar jaar moeten wachten. Ik heb in augustus een gesprek gehad in het ziekenhuis omdat de zwangerschap van onze dochter op het laatst heel zwaar was, en tijdens de bevalling was het voor mij bijna kantje boord. Ik heb goed met de artsen gesproken en de kans dat een volgende bevalling weer zo zal gaan is 20%. Nu hebben mijn man en ik daarna nog weer gesproken of dit een groot risico in onze ogen is maar we hebben nu dus besloten om onder toeziend oog van de artsen weer Zwanger proberen te worden! Dit keer zal alles via het ziekenhuis gaan en zal er optijd worden ingegrepen. 

wel zal, als het lukt, dit de laatste keer zijn.
mijn NOD is 19 dec! Ik test dan pas de 22 of 23e als ik nog geen bloed heb gezien! Haha

BroBro spannend ! Voor ons was het ronde 4 voor ons 1ste kindje. Dinsdag was mijn NOD. Maar verloor wel bloed (dacht dat dit een menstruatie was), donderdag zei mijn gevoel me om toch eens te testen. Test had een vaag streepje. 'S avond was het streepje vele duidelijker. Vandaag nog 2 testen gedaan een van hetzelfde merk en een van een ander merk. Deze waren meteen positief.
Nu  wel nog heel onzeker, af en toe stopt het bloeden enkele uren en dan plots begint het weer. Maandag bloedonderzoek.
LauDK fijn dat de dokters je hebben kunnen geruststellen. Veel succes ! :) 

Terug
Bovenaan