NOD December 2020

Dit is toch zo erg dat ik het hier moet vragen he? maar aangezien ik dan al 7 1/2 jaar niet meer ongesteld ben geweest weet ik gewoon niet meer hoe het begint haha wat ik me herinner begin het gelijk met flink rood vloeien. Maar vanaf vandaag heb ik weinig licht bruine(roest kleurig) afscheiding is dat nornaal? Ps. 30/31 is mijn nod

BabsG hoe een ms start is voor iedereen anders. Je zou nu ook eerst licht roze of bruin kunnen verliezen en dat zet door. Innesteling bloeding lijkt me niet gezien morgen/overmorgen je NOD is. Bruin bloed is wel oud bloed dus kan er wat dagen al zitten

bloed kan een aantal dagen in je blijven zitten dan wordt het bruin en loost je lichaam het vandaar de term oud bloed bij bruin bloedverlies. roze is meer afscheiding gemeng met bloed bijv

Hoe is het hier met iedereen?
Vandaag 9DPO, niks bijzonders, geen kwaaltjes of rare dingen...
Vorige maand had ik op 9DPO al buikkrampen en die kwamen en gingen dagenlang tot de MS werkelijk doorzette...
Nu nog niks maar kan nog alle kanten op, heb nog niet getest, heb ook niks in huis. Ga morgen testen halen met m'n vriend en evt tijdens oud en nieuw testen als ik dan nog niet ongi ben of voel dat ik het ga worden ?

Mijn ms is doorgezet en schuif door. Fijn dat mijn cyclus goed op gang is. Nieuwe NOD is 29/1
Succes voor de gene die de laatste dagen op het wachtbankje zitten??

Terug
Bovenaan