NOD December 2020

Wat balen voor jullie die naar januari doorgaan.... hopelijk volgende keer raak!
hier nog in afwachting... ik heb 2 dagen lichte kramp gehad en pijn in onderrug. Ben zo benieuwd! Dag 28 vandaag en kortste cyclus was 29 dagen afgelopen maanden, langste 33 dagen dus komende week wordt spannend!

BabsG dat is zelfs per zwangerschap verachillend. Bij me zoontje had ik het wel, nu niks gehad wel een dip in me temp, maar geen krampen of bloed bijv

4 dagen voor NOD getest en die was negatief. Merk dat ik nog steeds veel hoop heb. Heb nog nooit zulke zere borsten gehad als nu, maar anderzijds kan dit natuurlijk ook prima mijn menstruatie zijn die er overmorgen aan zit te komen. Gisteren wanhopig gekeken of de Kruidvat open was om nog tests te halen maar nee! Nu dus afwachten. 

@lottelot. Ook al zulke pijnlijke borsten? Ik heb dit eigenlijk altijd wel na de eisprong dat ze wat gevoelig zijn naar niet zo erg! Als ik wakker wordt wordt ik daar nu het eerste aan herinnerd. En dit blijft de hele dag zo. Dit nu op 8 dpo. En het begon al na 1 of 2 dagen na de eisprong.

Heb via Google gevonden dat dit bij de cyclus hoort door aanmaak progesteron maar zo erg heb ik het nog nooit gehad..

Terug
Bovenaan