NOD December 2020

Bedankt allemaal. Ik hoop op nog meer december cadeautjes ?
Het lukt me niet om de foto te uploaden op mijn mobiel. Ik ga het straks even op de computer proberen. 

Hey dames! Ik had mezelf al in het vorige topic gezet maar die lijkt opeens verdwenen. Hier bezig voor de tweede ronde, eerste kindje. NOD is 27 december, hopelijk heel goed nieuws dit jaar met kerst! 
En mega leuk om te zien dat de eerste alweer zwanger is, gefeliciteerd Martien!

@mamasterretje; begrijp ik helemaal hoor. Was gewoon nieuwsgierigheid (dat ben ik nogal haha)

@martienn; wauw gefeliciteerd! Wat super fijn!

[quote quote=10378805]Martienn wauw! Gefeliciteerd! Je afspraak nu afgezegd? Heb je een foto? geen sorry zeggen! ja het is rot voor de dames die langer bezig zijn maar het is jullie net zo hard gegeund! KrokuzzzKelly het kan idd zijn dat je lichaam tijd nodig heeft te ontpillen dit kan helaas een jaar duren hoeveelste ronde en kindje is het voor jullie?[/quote]

1e ronde voor een 1e kindje. Daarom heb ik er rekening mee gehouden dat het niet meteen raak is. En we houden er ook zeker rekening mee dat het ontpillen wat langer kan duren. 

[quote quote=10378812]KrokuzKelly, vind het jammer voor jou meid! Mss kunnen we beiden alsnog in december opnieuw proberen?[/quote]
Zeker gaan we opnieuw proberen!

Goedenavond! 
Ik wil me ook graag aanmelden, we zijn bezig voor ons derde kindje. NOD is 17 december, hopen op een mooi kerstcadeautje dit jaar. 
Begin oktober een miskraam gehad met 7 weken. Erg verdrietig. Vlak daarna direct weer een eisprong gevoeld maar m'n man wilde graag eerst de menstruatie weer afwachten en achteraf is dat mentaal wel goed geweest. Gekke menstruatie gehad (veel lichter dan normaal) dus enigszins bang dat alles wat in de war is.
Wel deze week begonnen met ovulatietesten om dit te checken en die lopen mooi op, verwacht morgen/overmorgen mijn ovulatie.
Spannend weer, ook al is het de 3/4e keer. Misschien des te spannender, door de miskraam. 
Martienn gefeliciteerd! Wat een mooi begin van het december topic!

Ook overgestapt hierheen. ?
@Martiennn wauw super zeg, gefeliciteerd!!! 
Ik ben 24 (dec 25) jaar en mijn vriend 27. Nu 2e ronde voor 1e kindje, alleen voelt het nu als de eerste échte ronde omdat ik er meer mijn best voor doe zeg maar haha.
Hier op 6 DPO, donderdag is eigenlijk mijn NOD op dag 28, maar net als @WonderAn een late eisprong, dus hopelijk wordt ik nu niet zo snel ongesteld en meer tijd voor innesteling. Had vanmiddag echt menstruatiegevoel...

Ik kon het ook net niet laten om een test te doen. De hele dag al misselijk en ik voélde me gewoon zwanger.  Hij is gewoon positief ?! Niet te geloven... Ik vind het eigenlijk wel een beetje vervelend tegenover de meiden die al langer bezig zijn. Gun het jullie ook zo! 
Hopelijk veel positieve testen deze maand 

Terug
Bovenaan