NOD december 2022

Hai hai, afgelopen week weinig op het forum gekeken maar merkte dat ik jullie toch ook wel een beetje miste hoor (Minimin, TMAAM, Kaat, Noenoe, JoyE, Klavertjes, Magzie, Nvlinder). Best gek, je hebt geen idee wie er achter het account zit en toch heb je aan de andere kant het gevoel dat je elkaar kent!! Ik had in het september topic ook contact met lelietje, maar daarna was ze verdwenen... Ik blijf me dan toch afvragen hoe het met iemand gaat hihi. En met Juliatjeeee??

Ik dacht ik maak een nieuw topic aan. Misschien is het de komende week nog rustig, maar dan is ie er maar vast. Want we zaten toch allemaal een beetje in dezelfde week qua NOD dus voor sommige zit er waarschijnlijk alweer een ovulatie aan te komen.
Ik gebruik nu dus sinds ruim een week bach bloesem druppels en merk dus echt effect!!! Ik ben zoveel chiller. Daarnaast gebruik ik nu geen ovulatietesten meer, maar ik ga er vanuit dat ergens aankomende week mijn ovulatie is... Ben ik precies een weekend weg (zonder manlief) maar ja we gaan het zien.. Als het deze ronde lukt zou het augustus zijn, de maand waarin zo ongeveer 3/4 van de familie jarig is!! Oeps! Maar ja daarvoor ga ik deze ronde niet laten lopen! ?
Verder zat ik afgelopen weken echt in een negatieve spiraal en stond zowat op instorten met letterlijk het verstoord evenwichtsorgaan. Ik ben nog steeds niet 100% de oude, nog heel erg moe en wat zweverig, maar het lijkt in ieder geval iets meer de goeie kant op te gaan.. Misschien was het even nodig en zei mijn lichaam letterlijk stop. Gelukkig voel ik me nu mentaal wel een stuk beter. Hopelijk blijft dat zo met de feestdagen in het vooruitzicht.

Ik ben heel benieuwd hoe het met jullie is!!!
 
Ojaa en ik bedacht me dus ook nog dat Noenoe op een gegeven moment stuurde dat er voor haar geen volgende ronde meer kwam?!! :( ik weet niet of je hier nog kijkt Noenoe, maar ik was benieuwd naar de reden? Misschien heb ik een eerder bericht over het hoofd gezien. Of bedoelde je dat je nu een medisch traject in gaat? 
 
Heee hallooo,
Leuk dat je een nieuwe topic hebt gemaakt, ik sluit gewoon weer aan hoor. Ik merk dat ik jullie toch ook wel heel fijn vind om mee te kletsen. Inderdaad gek, geen idee met wie je te maken hebt, maar toch voelt het vertrouwd haha.
Wel echt fijn om te horen dat jij je weer wat chiller voelt, wat een rollercoaster zal het voor jou geweest zijn afgelopen maand zeg. Fijn ook om te horen dat het je evenwichtsorgaan weer steeds beter gaat. Hopelijk helpen de leuke feestdagen je er ook doorheen. En ja... die ovulatietesten, heerlijk als jij dat een beetje kan loslaten. Ik ga nog een ronde met en daarna valt het precies op 1 jan volgens de app, dus ik hoop natuurlijk op deze maand. Maar.. anders ga ik ook op de gok volgende maand. 
Ik had zelf ook mega last van negativiteit, zeker na de eerste keer ongesteld worden weer na de mk. Ergens was het een opluchting, maar 2 dagen verder werd ik toch een beetje depri ervan. Zeker omdat iedereen om mij heen zwanger word en ik zie zoveel zwangerschapsaankondigen voorbij komen op social media. Helemaal gegunt, maar mijn mentale gesteldheid gaat erop achteruit. Ik ga nu accunpuntuur proberen. Niet eens zo zeer voor het zwanger worden, maar ook voor mijn mentale gesteldheid. Ben benieuwd of het wat kant toevoegen. Vind een psycholoog nog niet helemaal nodig. 
Ik heb ergens wel een postief gevoel over de maand december.. geen idee waarom. Maar, ik hoop dat ik dat kan vasthouden als we weer in de wachtweken komen :). Nouja... nog een klein weekje wachten en dan zit ik weer in mijn vruchtbare dagen! Daar kan ik dan alweer helemaal naar uitkijken hahaha. 
Oke lekker lang verhaal weer! Ben ook heel benieuwd weer naar de verhalen van anderen. NVlinder was ook alweer 4 dpo, dus voor haar ook spannend! 
 
Hoi!
Ik sluit mij ook aan bij dit groepje. Ben al enkele weken aan het meelezen bij het topic Nod November 2022 en wou nu toch ook meekletsen :)
Mijn vriend en ik probereren voor ons eerste kindje sinds juli 2021, we zijn dus al even bezig. Elke maand telkens weer die teleurstelling... Deze maand gebruik ik voor de eerste keer ovulatiestesten. Eens kijken of dat kan helpen. Nod zou 8 december zijn. 
Als het deze maand niet lukt, gaan we verder onderzoek doen: bloed prikken, sperma onderzoek enz.
 
Wat leuk dat je dit topic alweer hebt geopend en ook heel herkenbaar; ik open na m'n werk ook altijd een keertje de app in de hoop dat er nieuwe verhalen bij zijn gekomen. 
ik was ook benieuwd naar het verhaal van noenoe! 
@pandalover, wat fijn dat jij je wat rustiger voelt. Ik denk dat dat ook wel helpt voor een mogelijke zwangerschap. Maarja, vaak makkelijker gezegd dan gedaan... 
@kaat, heel herkenbaar die teleurstelling.ik was er ook goed ziek van de eerste keer na de miskraam. Hier ook een geboorte golf om me heen, dat helpt ook niet mee inderdaad... 

ik "hoor" eigenlijk nog in het nod topic van november inderdaad, nod is dinsdag 29 november. Ik ben nu alweer 7dpo en heb vanmorgen mijn progesteron laten prikken. Die was 37, dus waarschijnlijk een goede eisprong gehad. Ziekenhuis belt donderdag pas voor de uitleg... Wel nog te laag om te zeggen dat ik sowieso zwanger ben. Met de miskraam had ik echter ook pas een innesteling op 12 dpo, dus ik had ook niet verwacht dat ik dat al kon zien. 
Dus we duimen nog even verder! ?? 
 
Hoi allemaal! Heel af en toe nog even gekeken maar verder niet. Zat te wachten op deze van dec. Goed gedaan Panda! Wat fijn om te lezen dat je je een stuk beter voelt!
Ik ga eens kijken naar die bach bloesem druppels, wie weet heb ik er ook wat aan! 
man de afgelopen teleurstelling zat ik er echt even doorheen, net zoals bij jullie wordt iedereen om ons heen zwanger! Ik zit nu wel weer iets beter in m'n vel gelukkig en heb weer wat meer vertrouwen in de volgende ronde! Volgens de app aanstaande zaterdag eisprong dus vrijdag en zondag gaan we het heeel gezellig maken! Dus ook proberen de hele week te wachten met seks, dat wordt nog een lastige! Haha!
Nod zal zondag 11 december zijn. Ga proberen niet te veel mee bezig te zijn zoals te veel op dit forum lezen (als het me lukt ;-)), op symptomen letten, lekker bezig zijn met Sinterklaas zeg maar. 
@bolleke wat leuk dat je al een tijdje mee leest. Super jammer dat het na zo'n hele tijd nog niet is gelukt. Is er een reden dat je nog nooit eerder ovulatie testen hebt gebruikt?
 
Hoi lieve allemaal, ik ben er ook weer bij :)
Zo rond vandaag zou mijn ovulatie moeten zijn, wij doen ons best dus weer haha.Hopelijk voor iedereen een mooi decemberkadootje❤️.
 
 
 
Ik schrijf ook mee deze ronde. Mentaal nog herstellende van een vmk. Durf nog niet te stellen wanneer mijn nod is, maar ben onder controle in het zh. Had me wel voorgenomen gewoon door te gaan zodra het kon, dus grijp deze kans gewoon weer aan. Mijn lichaam kan het en heeft het ook weer zelfstandig opgeruimd, dus ik vertrouw erop dat het een keer blijft zitten. Hoe lastig het ook is geweest de afgelopen tijd. 
 
Terug
Bovenaan