NOD december 2022

[quote quote=10593837] Ik zou met jouw bloedingen oppassen met het gebruik van teunisbloemolie. Een mogelijke bijwerking daarvan is namelijk het remmen van de samenklontering van bloedplaatjes, waardoor je een verhoogde bloedingsneiging krijgt. Als je al bekend bent met bloedingen dan worden die mogelijk heviger. Ik zou dit niet zomaar gebruiken zonder te overleggen met de gynaecoloog/verloskundige[/quote]
Dank voor je reactie! Ik ga het idd dan eerst maar even overleggen. 
 
Hoi allemaal, 
Voor jullie oké dat ik ook aansluit bij dit forum? Nod ook 2 dec. Maar mijn cyclus kan ook van slag zijn, 1,5 maand geleden heeft de zwangerschap zich helaas niet doorgezet. 

ik herken soms veel in wat jullie schrijven, ik ben er in me hoofd ook soms best veel mee bezig. En vraag me soms af hoe mensen er mee om gaan, vooral dat wachten en de onzekerheden. 
Succes allemaal! Hopelijk hebben jullie snel een postieve uitslag! 
 
Hee allemaal, heb jullie ook wel een beetje gemist hoor?maar was er even helemaal uit
De uitgerekende datum van ons "eerste kindje" waarvan ik 11 weken zwanger mocht zijn is over 4 weken dat in combinatie met twee vroege miskramen daarna en nu vorige week weer ongesteld te zijn terwijl ik alleen maar sympthomen had die ik had als ik zwanger was en nog nooit gehad heb als ik ongesteld was zag ik allemaal even niet meer glimmen maar we gaan maar weer door net als jullie?
mn schoonzus is bijna uitgerekend dus ik wil heel graag even de knop om, daar mee bezig zijn en de rest even niet aan denken. Maar dat is lastig. De ovulatietesten ga ik deze maand ook even links laten liggen. 


we hebben afgesproken dat als het deze ronde niet lukt, waar ik ook helemaal vanuit ga gaan we verderop om te kijken of er iets aan de hand kan zijn.
Mijn nod zou ergens rond 17 dec zijn, hopen op goed nieuws voor ons allemaal?
 
Dag allemaal,
Mijn NOD is 29 November, maar meld mij toch even hier aan. Poging 4 hier.
Vorige keer had ik veel steken in m'n buik, dus dacht dat ik zwanger kon zijn maar dit bleek niet zo te zijn. Deze maand echt 0.0 symptomen, dus heb er een hard hoofd in, maar we zullen zien
 
Succes iedereen!
 
Wat pittig Lelietje! Enerzijds wat afleiding maar toch ook confronterend. Hopelijk is het gelukkig snel aan je zijde en kan je echt genieten dat het ook doorzet.
Wat grappig dat ik wat mensen over plannen hoor. Ik heb altijd geroepen dat ik voor mijn 30e graag kinderen zou willen.. jullie begrijpen ik ben in Augustus jarig en met (officiële) ronde 8 op de teller heb ik dat inmiddels opgeheven.
Ik heb hier ook weer wat bijzonders. Zondag of maandag mijn eisprong gehad en nu sinds dinsdag ineens witte afscheiding. Dat is compleet nieuw voor mij wel eens een dag wat witte afscheiding in je ondergoed maar dit lijkt toe te nemen en het is vrij veel..?
Nog nooit gehad in het afgelopen jaar..?
 
 
 
 
Ja forum vriendinnetjes! Minimin haha. Ik mis jullie ook. Leuk en lief Panda dat je dit topic start en aan ons denkt. 
Ik zei idd dat ik geen ronde meer mee zou doen. Ik ga geen traject in. Had mezelf een deadline gezet. Beetje onzinnig misschien. Want wordt in juni 42 en wilde rond 42e bevallen zijn. Daarnaast heb ik al kids dus had bedacht dat  het wel goed is zo. Als het zolang duurt is het misschien niet meant to be. Met man had ik tot en met december besproken om te proberen. Maar vorige maand hadden we dikke ruzie. Dat en de teleurstelling van de menstruatie hadden me echt opgefokt. Maar goed nu is mijn ovulatie aanstaande... en toch weer een sprank hoop en toch nog de wil pffff. Ik gebruik geen ovtesten nu maar zal zondag of maandag gebeuren denk ik.   Dus ik zie wel of er dit weekend nog gesekst gaat worden.. ooooh wat een gedoe
 
Ik voeg me hier ook graag toe! Ik ben pas gestart aan een ivf traject en volgende week krijg ik mijn eerste terugplaatsing. Testdag is 10/12, maar ik ga wellicht al iets vroeger testen omdat ik dat weekend naar familie ga. En als het slecht nieuws is, krijg ik dat liever niet dan. 


veel succes iedereen!
 
Ik sluit ook graag aan. Net lid en bezig met poging 1. NOD rond 7  DEC
Maar..  ik zit mezelf zo gek te maken...
Afgelopen zondag eisprong gehad wss..En sinds dinsdag zooon last van mn buik. Helemaal gespannen en krampjes. Maar ik ben ook begonnen met foliumzuur dus misschien daarvan?Tis echt vervelend, mn buik lijkt aan het eind van de dag wel een ballon. Maar het lijkt me sterk dat bij een eventuele zwangerschap ik nu al iets zou merken.Iemand een idee wat het kan zijn? Het gevoel zit 10 cm onder de navel. Verder geen last van blaas of darmen.
 
 
Terug
Bovenaan