NOD december 2022

@Pandalover wat fijn dat je je weer langzaam wat beter begint te voelen! Ik geloof er inderdaad in dat onze lichamen goed aangeven wanneer het even genoeg geweest is.  Het helpt vaak ook om mentaal even te resetten als je lichaam rust krijgt.
@Kaat ik begrijp je hoor! Je hebt best een pittige periode achter de rug. Hopelijk gaat de accupunctuur je helpen!
@Nvlinder ik duim voor je mee!
@TMAAM ik voel je!
Zal het niet gewoon zo zijn dat al dat proberen en spanning icm met de herfstdip even teveel was? Ik mis echt wat ☀️
De donkere avonden op de bank achter de tv helpen niet mee voor de mentale gesteldheid.
Ik ben mentaal ook aardig in de reset. Paar dagen vrij heeft mij goed gedaan. Van het weekend het gezellig gemaakt en als het goed is gister mijn ovulatie gehad. Ook even zonder testen hier maar als ik mijn afscheiding mag geloven is mijn cyclus nog steeds spot on. Wachtbankje maar weer op naar 5 december.?
 
Oh en Bolleke en Unwritten welkom! Klinkt ook alsof jullie al een pittige tijd achter de rug hebben. Hopelijk voor jullie ook snel positief nieuws! ❤️
 
Hoi dames, mag ik met jullie meekletsen? En gelijk al even m'n ei kwijt, hihi.
Een paar dagen geleden heb ik dit forum weer eens geopend en gelijk gezocht naar nod november 2022 en nod december 2022. In oktober 2021 ben ik moeder geworden van een dochter (duurde toen 8 maanden) en nu ben ik sinds oktober 2022 gestopt met de pil om voor de 2e te gaan. Ik ben heel benieuwd.l! Ik ben nogal van het plannen en hoe stom het ook klinkt - begrijp me niet verkeerd, want ik ben sowieso heel blij als het lukt om een 2e kindje te krijgen, wanneer dan ook - kun je wel voorkeuren hebben wanneer de 2e komt, toch? Mijn voorkeur gaat uit naar augustus of begin september en anders pas begin 2024, maar dat vind ik dan weer zó ver weg. Eind september is m'n man jarig en vanaf dan t/m eind november hebben we tig verjaardagen van onze broers/zussen en hun kinderen...
Je kunt je voorstellen dat ik 15 november héél blij was met een positieve ovulatietest (clearblue met smiley, dus kan niet missen). In de avond gezellig gemaakt en de dag daarna voor de zekerheid ook. En vervolgens zie ik 5 of 6 dagen later een beetje bloed/slijm. Hoewel slechts 20-30% een innestelingsbloeding krijgt, hoop je dan dat dat het is, toch? Al leek het vanmorgen toch wel op menstruatie, maar vanavond weer niets te zien... Wat een mindfuck! Maar lijkt me lang duren voor innestelingsbloeding en erg snel voor een menstruatie. Al zal het dat laatste wel zijn. Dan had ik wel een hele korte, kansloze lf.
En hoorde vandaag ook nog van mijn collega dat zijn vrouw zwanger is en van mijn aangetrouwde nicht dat ze zwanger is. Ik gun het hen écht van harte, maar moest wel even slikken. Maar goed, ik mag niet klagen, want ik begin pas net voor de 2e.
Ik wens iedereen heel veel geluk komende maand en op naar mooie eindejaarscadeautjes ;-).
 
Goedemorgen mijn forum vriendinnetjes!  Ik ben er ook weer bij hoor ? 
allemaal weer veel kracht en succes deze rondes gewenst gelukkig komen er leuke dagen aan veel afleiding! 

we got this !!
 
@TMAAM ik kende het niet, wist niet hoe het werkt. Afgelopen rondes enkel uitgegaan van de app, maar mijn cyclus verschilt soms enkele dagen. Door dit forum te lezen zie ik dat toch wel veel vrouwen dit gebruiken en zie ik er het nut van in :)
 
Ik doe ook graag mee! Elke ronde vanaf 3dpo al bloedverlies helaas. Vandaag op 9dpo ook negatief getest (had niet anders verwacht want bloed nog steeds). Komende maand wil ik beginnen met teunisbloemolie en tarwekiemolie en hoop ik dat ik mijn progestronwaarden kan checken bij het ziekenhuis. Nod waarschijnlijk pas eind december maar we gaan er gewoon weer voor. 
 
[quote quote=10593834]Ik doe ook graag mee! Elke ronde vanaf 3dpo al bloedverlies helaas. Vandaag op 9dpo ook negatief getest (had niet anders verwacht want bloed nog steeds). Komende maand wil ik beginnen met teunisbloemolie en tarwekiemolie en hoop ik dat ik mijn progestronwaarden kan checken bij het ziekenhuis. Nod waarschijnlijk pas eind december maar we gaan er gewoon weer voor.[/quote]
Ik zou met jouw bloedingen oppassen met het gebruik van teunisbloemolie. Een mogelijke bijwerking daarvan is namelijk het remmen van de samenklontering van bloedplaatjes, waardoor je een verhoogde bloedingsneiging krijgt. Als je al bekend bent met bloedingen dan worden die mogelijk heviger. Ik zou dit niet zomaar gebruiken zonder te overleggen met de gynaecoloog/verloskundige
 
@klavertjes echt hè? Savonds op de bank genoeg tijd om er over na te denken en er mee bezig te zijn. Spannend! Hopelijk zijn we gauw 2 weken verder.
@bolleke knap vol gehouden! Hopelijk brengen de testen meer geluk!
@michellevdM heel herkenbaar hoor! Ik wil ook alles plannen. Helaas valt een zwangerschap lastig te plannen. Ik heb helaas in aug en vmk gehad, zou dan in april uitgerekend zijn. Ik hoopte dat het toen gelijk weer raak zou zijn dat zodat ik hopelijk in mei uitgerekend zou zijn en dus voor de 2e verjaardag van mijn zoontje in juni. Tot op heden helaas nog niet zwanger. Vorige keer duurde het Max 5 maanden voordat ik zwanger was, zou als ik jou was miss ook van die 8 maanden uitgaan zodat het alleen maar mee kan vallen. Wij hebben overigens de maand sept overgeslagen omdat we anders op de verjaardag van m'n zoontje waren uitgerekend. Hoop natuurlijk dat het ook voor jou gelijk raak is!
 
Terug
Bovenaan