NOD December 2023

Ik zou mijn verhaal nog een vervolg geven:

Nou ik ben nog steeds niet ongesteld na de laatste keer 20 november. En ging gister uiteten en dacht nou ja laten we toch nog maar voor de zekerheid een testje doen! ( na al 7 testen me kerst ect ) en wat denk je een streepje!! Wel heel licht maar wel zeker zwanger! Had 17 december en 18 december positieve ovulatie testen voor de 2 de keer de maand december ..: vind het nog wel spannend want zijn geen knallers! Ik kan helaas geen foto’s delen hier…..

Hoop dat jullie allemaal snel mogen volgen en dat 2024 ons jaar wordt met veel baby’s! ❤️

Ik zal jullie op de hoogte houden of de mijne nog knallend wordt en of t goed mag blijven gaan! Maar moet vertrouwen op m’n lichaam!
Gefeliciteerd!
Wat leuk. Klopt opzich netjes met de tijdlijn van wanneer je ovuleerde. Ik testte 12 DPO ook heel erg licht en vond het ook lastig te geloven, maar de testen liepen mooi op en rond 17 DPO had ik wel een knaltest. Hoop dat dit voor jou ook zo is!
 
Even een update hier. Ben dinsdag naar verloskundige geweest en is kloppend hartje gezien en na opmeten bleek ik toen op 7+4 weken te zitten. Dat klopt precies met wat ik dacht! :) Dat betekend morgen 8 weken. Uitgerekende datum voor nu 16 augustus.
Hopelijk volgen er nog meer mooie echo's bij de damens met een positieve test en voor de rest..ik hoop heeeeel erg dat jullie ook snel een positieve test in handen hebben!!
 
Even een update hier. Ben dinsdag naar verloskundige geweest en is kloppend hartje gezien en na opmeten bleek ik toen op 7+4 weken te zitten. Dat klopt precies met wat ik dacht! :) Dat betekend morgen 8 weken. Uitgerekende datum voor nu 16 augustus.
Hopelijk volgen er nog meer mooie echo's bij de damens met een positieve test en voor de rest..ik hoop heeeeel erg dat jullie ook snel een positieve test in handen hebben!!
Super goed nieuws gefeliciteert met je zwangerschap lekker gaan genieten dat er nu iets groeid in je buik is een speciaal gevoel en hopelijk niet teveel klachten ❤️❤️
 
Terug
Bovenaan