NOD December 2023

Herkenbaar! Bij mij is het nu (na een vermeende menstruatie) een week later dus wel ineens positief! Het kan zijn dat je lijf een beetje van slag is door misschien een virus? Maar kan dus ook zeker dat dat HcG hormoon nog moet stijgen.. Dat lijf kan soms zo raar doen!
ja heel gek! Gefeliciteerd!!! Super leuk!!
 
Hier hangt sinds een half uurtje de rode vlag uit. Vanochtend tempte ik en er was een forse daling van temperatuur dus ik wist dat het er ergens vandaag aan zat te komen. Op naar de volgende ronde ;)
Ging even terug naar je eerdere berichten. Heb je nog je temperatuur bijgehouden tijdens je vermeende menstruatie? Want als die na de daling laag is gebleven dan is de kans dat het een goede zwangerschap is wel kleiner. Bij een zwangerschap ga je progesteron aanmaken en dat zorgt voor die hogere temperatuur.

Wat ook mogelijk is (en wat ik nu dus ook had) is een innestelingsdip. Die had ik precies op de dag van de innestelingsbloeding en daarna ging hij weer omhoog en is dus ook hoog gebleven.
 
Ging even terug naar je eerdere berichten. Heb je nog je temperatuur bijgehouden tijdens je vermeende menstruatie? Want als die na de daling laag is gebleven dan is de kans dat het een goede zwangerschap is wel kleiner. Bij een zwangerschap ga je progesteron aanmaken en dat zorgt voor die hogere temperatuur.

Wat ook mogelijk is (en wat ik nu dus ook had) is een innestelingsdip. Die had ik precies op de dag van de innestelingsbloeding en daarna ging hij weer omhoog en is dus ook hoog gebleven.

Ja, heb ik bijgehouden :) Heb zo’n Daysy apparaatje. Maar word er niet veel wijzer van. Kan jij er iets uit opmaken? :p ik kan geen afbeelding van de grafiek bijvoegen dus heb even mijn temperatuur opgeschreven:

Dag 27: 36,56
Dag 28: 36,57
Dag 29: niet gemeten
Dag 1: 36,32
Dag 2: 36,58
Dag 3: 36,59
Dag 4: 36,64
Dag 5: 36,56
Dag 6: 36,72

Vandaag ook gemeten maar nog niet gesynchroniseerd met m’n telefoon…

Maar jij had dus een innestelingsbloeding op de termijn dat je je menstruatie verwachtte? En hoeveel bloed verloor je dan? Want ik heb wel echt normaal bloed verloren, 4/5 dagen lang. Wat ik normaal ook heb met menstruatie…

Ik vind het zo raar…
 
Hoihoi. Mijn nod is dinsdag (2e kerstdag). Ik spuit hormonen en om de eisprong te triggeren krijg ik ook een gonasi spuit. Nu had ik gister een vroege kruidvat test gedaan en die was licht positief. Vanochtend ook gedaan en ook licht positief (ieniemienie beetje duidelijker dan gister). Iemand ervaring met een gonasi spuit en wanneer je nog vals positief kan testen? Zelf doe k af en toe een vroege test en die is eigenlijk nooit positief geworden.. We durven ook niet blij te zijn want heb een mk met 7 weken gehad en 1x gehad dat k wel ongesteld werd en daarna zwangerschapsklachten kreeg en positief de testte. Bleek uiteindelijk een hele vroege miskraam te zijn geweest. Dus geen idee wat te denken. Sws verder maar weer afwachten denk ik..
 
Ja, heb ik bijgehouden :) Heb zo’n Daysy apparaatje. Maar word er niet veel wijzer van. Kan jij er iets uit opmaken? :p ik kan geen afbeelding van de grafiek bijvoegen dus heb even mijn temperatuur opgeschreven:

Dag 27: 36,56
Dag 28: 36,57
Dag 29: niet gemeten
Dag 1: 36,32
Dag 2: 36,58
Dag 3: 36,59
Dag 4: 36,64
Dag 5: 36,56
Dag 6: 36,72

Vandaag ook gemeten maar nog niet gesynchroniseerd met m’n telefoon…

Maar jij had dus een innestelingsbloeding op de termijn dat je je menstruatie verwachtte? En hoeveel bloed verloor je dan? Want ik heb wel echt normaal bloed verloren, 4/5 dagen lang. Wat ik normaal ook heb met menstruatie…

Ik vind het zo raar…
Lijkt er hier wel op alsof je na je dip wel weer teruggaat naar de temperatuur ervoor. Maar dat zijn hier maar 2 dagen en dat is ook wat weinig om een goede uitspraak te doen.

Ik heb 2x een innestelingsbloeding gehad maar dat leek echt niet op een menstruatie. De eerste keer verloor ik 2 dagen achter elkaar wat bloed en bij het afvegen. Deze laatste keer was het een paar druppels bloed bij afvegen en een dag later nog wat roze verlies en dat was het.
Omdat ik ook vaak last had van spotting was het voor mij toen niet direct duidelijk dat het een innestelingsbloeding was. Dat wis ik pas achteraf toen ik zwanger bleek.
 
Hoihoi. Mijn nod is dinsdag (2e kerstdag). Ik spuit hormonen en om de eisprong te triggeren krijg ik ook een gonasi spuit. Nu had ik gister een vroege kruidvat test gedaan en die was licht positief. Vanochtend ook gedaan en ook licht positief (ieniemienie beetje duidelijker dan gister). Iemand ervaring met een gonasi spuit en wanneer je nog vals positief kan testen? Zelf doe k af en toe een vroege test en die is eigenlijk nooit positief geworden.. We durven ook niet blij te zijn want heb een mk met 7 weken gehad en 1x gehad dat k wel ongesteld werd en daarna zwangerschapsklachten kreeg en positief de testte. Bleek uiteindelijk een hele vroege miskraam te zijn geweest. Dus geen idee wat te denken. Sws verder maar weer afwachten denk ik..
Wat zegt je arts hierover? Want die moet wel weten hoe lang het hCG van zo’n spuit nog in je lijf blijft zitten. Ik durf daar geen uitspraken over te doen.

Zou nu zeker 48 uur wachten met een volgende test. Als die duidelijk oploopt dan lijkt het me onlogisch dat dat van een injectie is. Nog even volhouden en proberen te wachten met testen op NOD en ondertussen proberen veel afleiding te zoeken want dan gaat de tijd lekker snel.
 
Terug
Bovenaan