NOD december!

[quote quote=10275854] Je leest soms ook dat je 16 dagen moet rekenen want na een positieve ovulatie test springt het eitje binnen 5 tot 48 uur volgens mij dus dat is pas de eigenlijke eisprong waar je 14 dagen bovenop mag rekenen. Ligt enorm aan je luteale fase ook nog Wat jammer doggielover…[/quote]
Met die reden benoemde ik ook dat het ongeveer 14 dagen is na je eisprong en niet na een positieve ovulatietest. Ik ben het dus helemaal met je eens ??

[quote quote=10275959]Hoe betrouwbaar is eerder testen? Iemand enig idee, dit om teleurstelling te voorkomen[/quote]
Voor mij persoonlijk niet betrouwbaar. In vorige zwangerschappen testte ik pas positief na mijn NOD. Ik Ik denk dat ik niet snel of veel HCG aanmaak ofzo.

hoi Dames! Kan iemand mij overtuigen want ik geloof het gewoon niet.. Ik had veel afscheiding dus dacht huh dit lijkt op ovulatie. Terwijl een deze dagen mijn NOD is. Ovulatie test streepje te zien. Ik kon het niet laten dus action zwangerschap test gedaan: en ik zie een streepje! Omg! Ben natuurlijk blij maar voelt ook eng. Ik ga je morgen met ochtend urine testen. Iemand advies of Action of Clearblue test? 
https://www.mupload.nl/img/j5p5u2zw1x7u.jpeg

[quote quote=10276349]hoi Dames! Kan iemand mij overtuigen want ik geloof het gewoon niet.. Ik had veel afscheiding dus dacht huh dit lijkt op ovulatie. Terwijl een deze dagen mijn NOD is. Ovulatie test streepje te zien. Ik kon het niet laten dus action zwangerschap test gedaan: en ik zie een streepje! Omg! Ben natuurlijk blij maar voelt ook eng. Ik ga je morgen met ochtend urine testen. Iemand advies of Action of Clearblue test? https://www.mupload.nl/img/j5p5u2zw1x7u.jpeg[/quote]
Dat is een overduidelijke streep!! Gefeliciteerd!

Ik heb ook veel afscheiding, morgen mijn NOD. Lage rugpijn en kleine krampjes blijven wel dus het is iedere toiletgang weer spannend.

Dankjewel dames ? Net een (veelste dure) clear blue test gedaan zodat ik kan lezen hoe ver het is morgen vroeg. Het moet nog een beetje bezinken.. 
Hopelijk snel ook goed nieuws voor jullie. Wanneer gaan jullie testen / is jullie NOD?

Super leuk Lisa, geniet er van!
mijn NOD was gister. Maar ik test op zn vroegst zondag. Mijn man wil liever ook niet gelijk testen dus we wachten netjes.. 

Terug
Bovenaan