NOD december!

Helaas... Zaterdag zou mijn NOD zijn.. maar ben vandaag ongesteld geworden helaas. Stiekem hoop ik nog dat het de innesteling zou kunnen zijn, maar de bloeding is al de hele dag... dus dat zal wel niet. Op naar de volgende ronde.

Helaas... Zaterdag zou mijn NOD zijn.. maar ben vandaag ongesteld geworden helaas. Stiekem hoop ik nog dat het de innesteling zou kunnen zijn, maar de bloeding is al de hele dag... dus dat zal wel niet. Op naar de volgende ronde.

[quote quote=10275797] Je kan er ongeveer vanuit gaan dat je NOD 2 weken na de eisprong is. Dit is de tijd dat een eitje nodig heeft om in te nestelen en voor je lichaam om het zwangerschapshormoon aan te maken. Dus in dit geval 18+14= dag 32.[/quote] Je leest soms ook dat je 16 dagen moet rekenen want na een positieve ovulatie test springt het eitje binnen 5 tot 48 uur volgens mij dus dat is pas de eigenlijke eisprong waar je 14 dagen bovenop mag rekenen. Ligt enorm aan je luteale fase ook nog

Wat jammer doggielover... 

Ja het heeft doorgezet! Doe voor de zekerheid dit weekend een testje, je weet maar nooit. En dan inderdaad genieten van de feestdagen, en is de volgende rond met oud en nieuw! Ronde 5...
Ben benieuwd hoe het bij de rest is deze maand.

[quote quote=10275898]Ja het heeft doorgezet! Doe voor de zekerheid dit weekend een testje, je weet maar nooit. En dan inderdaad genieten van de feestdagen, en is de volgende rond met oud en nieuw! Ronde 5… Ben benieuwd hoe het bij de rest is deze maand.[/quote]
Wat vervelend zeg. Leef met je mee. Ik ga morgen testen 4 dagen voor NOD, dus 24 december. Spannend!

Terug
Bovenaan