NOD december ??

<p>Hoi allemaal,</p><p>Helaas mogen wij door naar december ?</p><p>Zijn er meer dames die in december weer mogen testen? Heel veel succes allemaal deze maand ?</p><p>- LeeuwtjeBerg, 27 november</p><p>- Bolleke, 29 november</p><p>- gebruiker889912, 30 november</p><p>- H P, ~ 5 december</p><p>- Baby Kr, 6 december</p><p>- MillyMae, 6/7 december</p><p>- Koekiemonster, ~ 14 december</p>
 
ben je al lang bezig om zwanger te worden!!
wij hebben een zoon van 15 maanden en in juli een miskraam gehad en sinds sept zijn we weer begonnen.
ik hoop dat het dit jaar nog mag gebeuren.
gr Kim
 
ben je al lang bezig om zwanger te worden!!
wij hebben een zoon van 15 maanden en in juli een miskraam gehad en sinds sept zijn we weer begonnen.
ik hoop dat het dit jaar nog mag gebeuren.
gr Kim
 
Nee eigenlijk is dit pas de 2e ronde maar de wens is er al veel langer. Door de corona (dat je man niet mee mag naar de echo's, raamvisite, het toch wel gevaccineerd willen zijn voordat ik zwanger raak en niet tijdens de zwangerschap en het niet weten waar je aantoe bent) hebben we het 'even' uitgesteld. In maart al wel overgestapt van de pil op een spiraal, zodat mijn lichaam langzaam kon wennen aan minder hormonen. Dus begin oktober de spiraal er weer uit laten halen en nu ronde 2. Nu weer nieuwe maatregelen maar als we daarop moeten wachten dan zijn we straks 60 eerdat we kunnen beginnen ?
Doordat we er in ons hoofd al wel langer mee bezig zijn voelt het al veel langer haha
Ah een miskraam is heftig zeg, jeetje. Heel veel sterkte met het een plaatsje geven! Ik duim heel hard mee dat het dit jaar nog raak mag zijn voor jullie!
 
ja we hopen het ook inderdaad en anders volgend jaar weer een nieuwe poging.
corona helpt inderdaad ook niet echt mee ronde 2 valt wel mee inderdaad.we hebben nu om de dag sex gehad en rond de eisprong ook en op de dag van de eisprong ook er zit steeds een dag tussen dat schijnt beter te zijn voor het kwalliteit van het sperma. we gaan het weer zien probeer er niet de hele tijd mee bezig te zijn maar dat is makkelijker gezegt dan gedaan.
 
Hier proberen we ook regelmatig te 'spelen' maar we waken er wel voor dat het geen verplichting wordt; het moet wel leuk blijven natuurlijk. Geen zin is geen zin, simpel zat.
Niet de hele dag mee bezig zijn is inderdaad makkelijker gezegd dan gedaan. De ene dag lukt me dat beter dan de andere haha. Het gebeurt maar zelden dat het binnen 2 maanden raak is dus we gaan het wel zien.
 
Terug
Bovenaan