NOD december ??

Hallo!
Mijn Nod is 6/7 december..
Ben vanaf donderdag tot aanstaande dinsdag vruchtbaar, maar mn man is erg verkouden geweest dit weekend.. dus ik ben bang dat het er de komende tijd niet in zit daardoor. Heb namelijk gelezen dat dit grote invloed kan hebben op het zaad. Hij heeft gelukkig geen koorts gehad!
Verder heeft mijn man ook last van prestatiedruk tijdens de vruchtbare dagen, waardoor klaarkomen niet lukt. Nu afgesproken dat ik het niet meer vertel als ik vruchtbaar ben.. voor nu hebben we even zelfinseminatie gedaan om de druk wat weg te nemen. Ik ga er door dit alles maar vanuit dat het niet raak gaat zijn.. maar wilde ook niet deze maand overslaan. Dus toch nog een klein hoopje..
 
H P
Fijn dat je in ieder geval wel enig idee hebt waardoor je cyclus zo lang was de vorige keer. Hopelijk heeft het minder intensief sporten een positief effect op de cyclus. Super spannend!
 
Bolleke
OH wat naar, een vroege miskraam. Heel veel sterkte! Hopelijk is je ovulatie al geweest en zijn dit goede steken. Ik duim met je mee!
 
MillyMae
Ja, het klopt inderdaad dat de zaadkwaliteit minder is als hij verkouden/ziek is. Balen als dat precies tijdens jouw vruchtbare dagen is. Wel heel knap dat hij zo eerlijk is tegen je dat hij last heeft van prestatiedruk en niet met smoesjes komt waarom hij niet wil vrijen op jouw vruchtbare dagen. Eerlijkheid en vertrouwen is zo belangrijk! Ik duim heel hard voor je dat het door de zelfinseminatie toch raak is! ?
 
Qua ovulatie test kan ik de (4daagse) van Clearblue wel echt aanbevelen wat dat betreft. Als je niet vruchtbaar bent staat er enkel een leeg rondje op, bij een hoge vruchtbaarheid een knipperende smiley, en bij de piek (ovulatie) een smiley.
Geen twijfels over de uitslag en je weet echt waar je aan toe bent. Geeft veel rust daardoor ?
 
Voor ons is nu de wachttijd aangebroken ? (we hebben goed ons best gedaan de afgelopen dagen hihi, dus hopelijk helpt het). 
Nu komt alleen wel een beetje de onzekerheid of je iets kunt doen/laten om de kans op innesteling te vergroten... Dat is er volgens mij niet (heel het weekend veel proberen op te zoeken online) maar misschien heeft iemand hier nog tips/ideeën over?
 
[quote quote=10505831]Hi! Mijn NOD is ergens eind nov / begin dec. Weet t niet precies. Ik heb vorige maand een vroege miskraam gehad en ben daarna sinds een paar dagen na de miskraam al aan de gang met ovulatietesten, maar geen enkele was echt een knaller. Wel twee die iets donkerder waren dan de andere testen, maar ik heb dus geen idee of mn ovulatie al is geweest of nog moet komen… Ben dus nog steeds elke dag aan t testen, maar heb sinds gisteren regelmatig steken in mn onderbuik zoals ik vorige maand ook had in week 3, dus ik denk/hoop dat ik mn ovulatie vorig weekend / begun deze week had. Dus ik ga voor mijn NOD uit van de 29e?[/quote]
Qua ovulatie test kan ik de (4daagse) van Clearblue wel echt aanbevelen wat dat betreft. Als je niet vruchtbaar bent staat er enkel een leeg rondje op, bij een hoge vruchtbaarheid een knipperende smiley, en bij de piek (ovulatie) een smiley. Geen twijfels over de uitslag en je weet echt waar je aan toe bent. Geeft veel rust daardoor ?
 
[quote quote=10505921] Qua ovulatie test kan ik de (4daagse) van Clearblue wel echt aanbevelen wat dat betreft. Als je niet vruchtbaar bent staat er enkel een leeg rondje op, bij een hoge vruchtbaarheid een knipperende smiley, en bij de piek (ovulatie) een smiley. Geen twijfels over de uitslag en je weet echt waar je aan toe bent. Geeft veel rust daardoor ?[/quote]
Ik heb de afgelopen maanden telkens die van Kruidvat gehad en daarmee was nooit twijfel over m'n ovulatie.
Deze maand dacht ik; ik doe eens sensitest omdat daar ook goeie verhalen over zijn en die goedkoper zijn, maar daar had ik echt continu een streep. Dus na een week toch weer Kruidvat gaan gebruiken.
Ik vind die van Clearblue zo duur. Zeker als je net als ik nu niet precies weet wanneer je ovuleert en dus veel moet testen...
 
In oktober miskraam gehad en nog steeds niet ongesteld dus verwacht geen nod meer in Nov dus op naar december ? geen idee wanneer m’n nod is. Na m’n vorige miskraam was ik 2 weken later ongesteld en daarna m’n oude cyclus meteen terug, nu loopt het dus iets anders.
Kindje 2, ronde 1 na 2 miskramen achter elkaar
 
Terug
Bovenaan