NOD december ??

Hai,
Niet in december, maar op 27-11 is mijn NOD.
Vrijdag 12-11 heb ik een IUI behandeling gehad, dus nog even afwachten of het deze maand positief is. 
 
[quote quote=10504827]Hai, Niet in december, maar op 27-11 is mijn NOD. Vrijdag 12-11 heb ik een IUI behandeling gehad, dus nog even afwachten of het deze maand positief is.[/quote]
Spannend. Ik duim heel hard voor je!
Ik heb zelf geen ervaring met iui/ivf etc maar heb er toevallig laatst een en ander over gelezen. Zo'n traject lijkt me mega pittig. Heel veel succes, ik hoop dat je snel een positieve test hebt!
 
[quote quote=10505101]Hi! Mijn NOD is 6 december. Ik ben 28 en dit is onze eerste ronde voor ons eerste kindje ?[/quote]
Spannend! Ik ga duimen voor jullie ??
 
Hoi allemaal,
 
Mijn NOD is waarschijnlijk rond pakjesavond ?. Door zéér onregelmatige cyclus (varieerde de laatste maanden tussen 24 - 79(!!) dagen...) hebben we deze keer ovulatietesten aangeschaft. En deze dagen wordt het dus 'aan de bak' ?. 
Daarmee komt m'n NOD dus rond pakjesavond. Spannend...
 
[quote quote=10505472]Hoi allemaal, Mijn NOD is waarschijnlijk rond pakjesavond ?. Door zéér onregelmatige cyclus (varieerde de laatste maanden tussen 24 – 79(!!) dagen…) hebben we deze keer ovulatietesten aangeschaft. En deze dagen wordt het dus ‘aan de bak’ ?. Daarmee komt m’n NOD dus rond pakjesavond. Spannend…[/quote]
Holy moly, 79 dagen? ? Alsof het wachten  met een normale cyclus nog niet lang genoeg duurt.. 
Ik hoop op een heel speciaal cadeautje voor jullie met pakjesavond! ?
 
Ja bizar hè! Na 55dagen had ik ook maar een afspraak gemaakt met de huisarts, omdat ik dacht dit is niet best... Maar daar werd alleen maar gezegd dat ik de afgelopen tijd waarschijnlijk teveel had gesport. Dus... Nu maar iets rustiger aan gedaan en dat lijkt te helpen (of is toeval ?). 
Dat hopen wij ook ???
 
Hi!
 
Mijn NOD is ergens eind nov / begin dec. Weet t niet precies.
Ik heb vorige maand een vroege miskraam gehad en ben daarna sinds een paar dagen na de miskraam al aan de gang met ovulatietesten, maar geen enkele was echt een knaller. Wel twee die iets donkerder waren dan de andere testen, maar ik heb dus geen idee of mn ovulatie al is geweest of nog moet komen...
Ben dus nog steeds elke dag aan t testen, maar heb sinds gisteren regelmatig steken in mn onderbuik zoals ik vorige maand ook had in week 3, dus ik denk/hoop dat ik mn ovulatie vorig weekend / begun deze week had. Dus ik ga voor mijn NOD uit van de 29e?
 
Terug
Bovenaan