NOD december

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ik heb dit stukje even naar voren gehaald.
Ik ben vandaag ongesteld geworden.
Mijn vriend en ik hadden afgesproken even na het stoppen van de pil te wachten, maar nu gaan wij er voor. Dus ik voeg mij even toe aan het lijstje.

Liefs!!

1 dec Solanum ZWANGER!!!
1 dec Betty
4 dec Chantie
5 dec Vissen
5 dec (of 12) Patricia mama van Justin
5 dec grotebroer
8 dec Nina83
9 dec Fem78
9 dec Jannie1306
9 of 11 dec Nathalie
12 dec Ongeduldig
13 dec Ladymail
13 dec Monique28
15 dec Lieve Kindjes
22 dec Kaatje
25 dec Elin83
28 dec eerste kindje

Fijn dat je ons stukje even naar voren hebt gehaald. Dan kunnen we het weer veel beter bijhouden. Veel succes met klussen ;-) komende maand.

groetjes Patricia

Zo we staan weer even op pagina 1.

Zo spannend morgen alweer 1 december. Spannend voor je betty. Hoop voor je dat de nod voor jullie ook is gelukt net zoals solanum.

Groetjes Chantal

Nog twee weken wachten tot mijn nod :S Word nu al ongeduldig, ben nog niet eens zo heel lang bezig (ronde twee)... Weet dat het wel een jaar kan duren, moet ik niet te veel bij nadenken! Gewoon positief blijven dames!!! Op naar de dag... Wel of Niet?

He Betty, ben benieuwd hoe is het met je vandaag?? al iets bekend.

gr. nath

Dames,

Ik heb een super, super, super licht streepje op de Predictor.... Ik ben bang dat ik iets zie wat er niet is, dus ik ga zo douchen en dan een digitale halen... Dan kan je niks interpreteren, die zegt het gewoon in tekst!

Ik houd jullie op de hoogte wat het word!

Liefs, betty

Was ik weer!

Even een digitale gedaan, maar die was negatief??!!!?? Terwijl de predictor iets heel vaags tevoorschijn tovert... Wat is het nou?

Ik ben in ieder geval nog niet ongesteld, dus dat is goed!

Dit is echt irritant, blij durf je nou nog niet te zijn!

Liefs, Betty

Terug
Bovenaan