NOD december

hee Dames,

Betty hoop toch zo voor je dat je ochtendurine iets positiefs aangeeft.
Ik had vanrmogen de schrik van mijn leven moet 4 dec ongi worden maar nu had ik vanmorgen na het plassen met afvegen een beetje oud bloed. Hoop toch echt niet dat dit een teken is dat ik toch ongi wordt. Heb nu al de hele morgen een rot gevoel, en mijn ogen branden van de tranen die willen komen. Maar ben nu op mijn werk dus moet me sterk houden ; -(

monique terugkomend op jouw van NOD is idd niet ongesteldheids dag. je had het dus goed. Succes met rekenen he.

Nou ik ga aan het werk, voor zover het gaat.

Tot krabbels.

Liefs Chantal

Nina,

Nog even terugkomend op je vraag ik ga nog niet testen. Dit heb ik al 11 maanden constant gedaan en dan vond ik de confrontatie te hard om weer te moeten lezen niet zwanger. Ik wacht mijn nod gewoon af.
Ga jij testen?

groetjes Chantal

Mijn ervaring, nog langer dan je nod wachten.
Ik heb ook altijd een gelijke cyclus net als betty, maar dus ook vorige ronde 2 dagen langer.
Daarom weet ik nu ook niet wat men nod is, of 28 dagen of 30 dagen cyclus, daarom ga ik ook men best doen zo lang mogelijk te wachten met testen.
Afgelopen ronde had ik een negatieve test op men nod dag, maar toch 2 dagen later kwam mijn duivel.

Succes Chantal vandaag, sterk blijven!!!
Betty ik hoop het echt voor je, maar besef dat je lichaam een spelletje met je kan spelen. Sta niet raar te kijken als je cyclus toch langer is.

liefs nath

HI Chantie,

Wat ik begrepen heb, is dat zoiets evt ook innestelingsbloed kan zijn, toch? Dat heb ik hier wel vaker gelezen. Toch gewoon afwachten dan he? Ik heb 8 dec mijn NOD, maar ik ben van plan 5 dec te gaan testen met CB digital. Het is mijn 1e ronde, dus dan vind ik het wel leuk om te doen, maar ik snap inderdaad dat als je steeds negatieve testen krijgt, het miss beter is om te wachten.

Ben benieuwd naar Betty.. Vanmorgen zou je gaan testen toch?

Grtz

Hallo Hallo!!

Hier alweer een negatieve test... Heb voor mezelf hier de grens gesteld met het testen, dus het is afwachtten op de Red Devil en als die weg blijft mag ik zaterdag weer testen (ivm feestje)

Bij mijn eerste zwangerschap (eindigde in miskraam) teste ik ook een aantal dagen na mijn NOD pas positief dus het kan nog alle kanten op.

Chantie: Het kan indd ook een innestelingsbloeding zijn! Kop op! Zolang het nog niet volledig doorkomt kan je nog alle kanten op. Ik had afgelopen zaterdag ook wat oud bloed afwisselend met wat licht roze bij het afvegen, en ik ben nu ook 1 dag overtijd...

Liefs

Hoi Dames,

Ja het is ook zo gek, ik ben al een aantal dagen zo moe. Gisteren lag ik al om 20.30 uur in bed kon niet langer mijn ogen open houden, heb ook een wat opgezet gevoel, en mijn borsten staan zowat op knapper en ik heb last van vreetbuien. Ik heb ook veel last van stemmingswisselingen. Zat ik van de week met mijn man op de bank en begon spontaan te huilen, ook al onder de douche.
Me zusje zei al ben je soms zwanger je eet zoveel.

Maar toch na vanmorgen zonk de moed me in de schoenen, maar het kan ook wat jullie zijn een innestelingsbloeding zijn. hoop het echt.

Ook spannend voor jouw he betty, Hopelijk blijft de res devil echt weg en mag je zaterdag een positief antwoord verwachten. Ik zal op zijn van de zenuwen.

liefs chantal

Hoi Dames,

Nou ik denk dat ik mijn sinterklaas cadeau dit jaar niet ontvangen heb, kwam net terug van de toilet en kwam er achter dat ik denk ik ongi ben geworden.
Ik had vanmorgen alleen wat bruine afscheiding maar nu had ik toch echt rood bloed.Terwijl ik toch echt geen pijn in mijn buik heb. (ongigevoel)
Dit kan toch geen innestelingsbloed zijn?

Ik had eigenlijk pas 4 dec mijn nod :-S

liefs chantal

Ladies,
Ben net nieuw hier, maar kan iemand mij vertellen wat NOD is. Ik zal wel niet al te snugger overkomen, maar het zegt me echt niets!
Ik ga overigens vrijdag mijn spiraaltje laten verwijderen, dus dan gaan mijn man en ik ook voor het echt werk!

Terug
Bovenaan