NOD deze week? 3 tm 9 juni

Hoi!
hier woensdag of donderdag denk ik mijn NOD. Dan 2weken na mn positieve ovulatietest. 
Begin februari een miskraam gehad. Nu weer de eerste ronde echt aan het proberen.. ik merk voornamelijk dat ik het wachten tussen mn ovulatie en NoD echt best lastig vind..

Hoi allemaal,
7 juni mijn NOD. 
Het lange wachten vind ik ook best lastig.. Misschien zorgt dit topic voor een beetje afleiding en kunnen we samen aftellen. 
Liefs 

[quote quote=10208678]Ik heb 6 juni mijn NOD.. normaal voel ik ongeveer 10 dagen voordat ik ongi word vanalles en dan vooral pijnlijke borsten en krampjes. Nu helemaal niet, heb wel al 4 dagen een trekkerig gevoel in de baarmoeder en ik denk dat mijn tepels wat groter zijn ( dit kan ik natuurlijk ook alleen denken omdat ik zo graag wil ) en heb nu wat rommelende darmen. Duimennnnnn ?[/quote]
Spannend hè! Ik denk ook iedere dag dat mijn tepels groter en donkerder zijn ? Maar of het nou écht zo is...
Vanochtend had ik weer wat oudbloed. Buikkramp ook. Dus het lijkt er erg op dat het weer mijn menstruatie is die zich aankondigd..
Duim voor jullie allemaal meiden! 

Ik kon het niet laten..... Vanochtend heb ik een vroege test gedaan van etos huismerk. Helaas negatief! Morgen is pas mijn NOD.. Als ik vrijdag nog niet ongesteld geworden ben, test ik dan weer??

Spannend he.. ik ook morgen!
tot nu toe nog niks terwijl mijn vorige periodes ik altijd voor mijn “tijd” ongi werd.
maak mezelf helemaal gek en besef me dat ik misschien enorm teleurgesteld ga raken..
maar kan het momenteel niet los laten ☺️

Ik kon ook niet wachten en deed gister ook een test, helaas ook negatief.
Nog geen menstruatie te bekennen of voelen aankomen.. Dus vrijdag proberen we het weer als we geluk hebben ?
Ben elke ochtend extreem vroeg wakker, herken dat van mijn 1e zwangerschap alleen voelen/lijken alle andere klachten nu een stuk minder als toen. Moet er wel bij zeggen dat ik bij de 1e er pas na 7 weken achterkwam omdat ik mijn cyclus toen totaal niet in de gaten hield.

Hopelijk krijgen we een hoop positieve testen deze week! 

[quote quote=10209381]Hey dames, Ik ga helaas door voor de volgende ronde, ik hoop dat jullie meer geluk hebben [/quote]
Jammer zeg, succes de volgende ronde! 

Terug
Bovenaan