NOD deze week? 3 tm 9 juni

Hoi dames!
Mijn NOD is 9 juni. Nu allemaal vage klachten.
Normaal geen klachten voor dat mn menstruatie er is dus ik ben heel benieuwd.

Hoi allemaal, 
Ik kan het nog niet echt geloven maar heb vandaag positief getest. Ik ben zo blij! ? Nu hopen dat alles goed gaat. ?? Ik hoop oprecht dat jullie ook snel een positieve test in handen hebben! 
Liefs, 
Framboos 

Dag dames,
nieuw hier op dit forum. Vorige 2 zwangerschappen zat ik op zwangerschapspagina maar die is zo veranderd dat ik nu dit forum eens probeer.
mn nod is officieel maandag 10. Bij een cyclus van 28 dagen. Maar voor ik aan de pil ging als 17-jarige was m’n eigen cyclus 24 dagen.
nu had ik net wat bruin bij het afvegen. Bij de 2e zwangerschap had ik dat ook 3 dagen voor nod. Ik dacht toen ‘shit, ik heb m’n oude cyclus terug van 24 dagen’, tot ik 2 dagen later besefte dat het niet had doorgezet. Had toen nog een dipstick liggen die positief aangaf. S middags gauw kv 2v5 gehaald en nog eens getest en duidelijk positief. Het bruinverlies was dus destijds een innestelingsbloeding.
ik heb hierdoor nu dus heel erg de hoop dat dit nu weer het geval is, al ben ik ook bang dat m’n cyclus gewoon weer verschuift. Dit is ronde 2 sinds de pil weg is, ronde 1 heb ik de klusdagen vermeden omdat ik dan uitgerekend zou zijn rond de verjaardag van de oudste (die dan 4 wordt). Bij onze jongste was het ronde 5, de eerste ronde dat ik ovulatietesten gebruikt had en gestopt was met de bv (hij was toen 13 maanden). 
Ben nu heeeeel erg geneigd morgen al te testen, maar ga het proberen uit te stellen. Wellicht krijg ik dan ook meer duidelijkheid over het bruinverlies.
so far my story, nu ff teruglezen of hier al positieve testen waren, aangezien deze NODweek al bijna voorbij is

[quote quote=10210123]Hoi allemaal, Ik kan het nog niet echt geloven maar heb vandaag positief getest. Ik ben zo blij! ? Nu hopen dat alles goed gaat. ?? Ik hoop oprecht dat jullie ook snel een positieve test in handen hebben! Liefs, Framboos[/quote]
Geweldig! Gefeliciteerd❤ Geniet van dit gevoel!!

[quote quote=10210221]Dag dames, nieuw hier op dit forum. Vorige 2 zwangerschappen zat ik op zwangerschapspagina maar die is zo veranderd dat ik nu dit forum eens probeer. mn nod is officieel maandag 10. Bij een cyclus van 28 dagen. Maar voor ik aan de pil ging als 17-jarige was m’n eigen cyclus 24 dagen. nu had ik net wat bruin bij het afvegen. Bij de 2e zwangerschap had ik dat ook 3 dagen voor nod. Ik dacht toen ‘shit, ik heb m’n oude cyclus terug van 24 dagen’, tot ik 2 dagen later besefte dat het niet had doorgezet. Had toen nog een dipstick liggen die positief aangaf. S middags gauw kv 2v5 gehaald en nog eens getest en duidelijk positief. Het bruinverlies was dus destijds een innestelingsbloeding. ik heb hierdoor nu dus heel erg de hoop dat dit nu weer het geval is, al ben ik ook bang dat m’n cyclus gewoon weer verschuift. Dit is ronde 2 sinds de pil weg is, ronde 1 heb ik de klusdagen vermeden omdat ik dan uitgerekend zou zijn rond de verjaardag van de oudste (die dan 4 wordt). Bij onze jongste was het ronde 5, de eerste ronde dat ik ovulatietesten gebruikt had en gestopt was met de bv (hij was toen 13 maanden). Ben nu heeeeel erg geneigd morgen al te testen, maar ga het proberen uit te stellen. Wellicht krijg ik dan ook meer duidelijkheid over het bruinverlies. so far my story, nu ff teruglezen of hier al positieve testen waren, aangezien deze NODweek al bijna voorbij is[/quote]
Wat spannend zeg! Ik ga voor je duimen??

Voor mij helaas door naar ronde 10. Blijft altijd verdrietig, ongesteld worden.. 
Maar ik bedenk maar zo: Zonder dag 1, geen baby!
Succes allemaal meiden?

Terug
Bovenaan