NOD eind januari (15-31 januari)

Hoi allemaal, ik zag dat er nog geen topic was voor deze periode...

Vandaag heeft de menstuatie helaas doorgezet, dus wij gaan door voor ronde 2.

Ik heb nu een cyclus van 35 dagen gehad, hiervoor had ik 5.5 jaar een spiraaltje. Het was tijdens ronde 1 dus allemaal even zoeken..
Ik dacht heel veel te voelen e.d., en nu ik ongesteld ben ben ik blij dat ik daar even niet op hoef te letten en dat geeft ook eindelijk wat rust in mn hoofd!

Voor ronde 2 ga ik proberen het allemaal wat meer op zn beloop te laten, maar ik ben benieuwd of dat gaat lukken...?

Hoe zit dit allemaal bij jullie?

Liefs Daniëlle
 
Ik heb het allemaal nog even door een app laten berekenen..
 
Mijn ovulatie zou op/rond 15 januari zijn, en mijn NOD 29 januari...
 
Zijn er nog meer mensen die rond deze periode zitten?
 
Yes, mijn nod is 26 januari, voor ons is het ronde 3. Vorige maand was ik ziek en had dus symptomen die overal en nergens op sloegen! Ook ik wil het meer op zn beloop laten maar dat blijft moeilijk. Voornamelijk omdat het zo een spannende tijd is vanaf het moment dat we hebben besloten voor een kindje te gaan. Ik wacht met je mee! :)
 
Yes, ik zit ook met NOD in deze periode. Ik zit in de tweede ronde met clomid wegens ellenlange cyclussen waardoor ik veel minder vaak een eisprong had. Eerste ronde met clomid een cyclus van 31 dagen maar wel pas op dag 5 begonnen (ipv dag 3). Dus weet niet honderd procent zeker wanneer eisprong deze maand was. Gok iig dat nod rond 23 januari is. 
Al dat wachten is echt moeilijk he! Wij zijn nu al 14 maanden bezig, word gek van al dat wachten! Houden we elkaar op de hoogte?
 
Mijn nod is 20 a 21 januari 
Nog een klein weekje wachten 
Dit is ronde 4 voor ons.
Wachten  duurt lang helaas. Heb nog geen symtomen dus ben er weer bang voor
 
 
 
Mijn nod is 20 a 21 januari 
Nog een klein weekje wachten 
Dit is ronde 4 voor ons.
Wachten  duurt lang helaas. Heb nog geen symtomen dus ben er weer bang voor
 
 
 
Beide zussen van mij hadden geen symptomen en wisten het pas na een test waarvan een zus pas met ronde 4 of 5 van IUI zwanger is geworden. Dus ik weet nooit zo goed tot de dag van mijn NOD of het nou wel of niet zo kan zijn. Geen symptomen hoeft dus niet perse negatief nieuws te zijn, houd de moed er in! :)
 
Ha dames!
Gezellig dat er toch nog dames zijn aangesloten! 
Ik ben dinsdag begonnen met de ovulatietesten, en opeens was daar afgelopen woensdag al een positieve ovulatietest! Die was dus een paar dagen te vroeg en bij het zijn van de CB smiley dacht ik dus ook alleen maar fuuuucccckkkk! Dus manlief blijgemaakt met  'goedemorgenseks'.. ;p
Mijn NOD is nu wss ook een paar dagen eerder, die heb ik nu berekent op de 25e. 
Tot nog toe ben ik best kalm (vergeleken met vorige maand ben ik de rust zelve ;p). In mn koppie gaat er genoeg rond, maar het is niet meer zo dat k alles op wil zoeken, manlief tot waanzin drijf, van alles denk te voelen en zien... Maarja,, het is ook nog geen 25 januari. 
Hoe gaat het verder met jullie?
Groetjes Daniëlle
 
Terug
Bovenaan