NOD eind januari (15-31 januari)

Het is zeker moeilijk! 
Uit je verhaal kan ik nu niet goed opmaken wanneer eerste dag ongesteldheid was en wanneer je ovulatie volgens de testen... Dus ik weet ook niet zo goed of het een innesteling kan zijn geweest! 
 
Spannend allemaal he meiden! Mijn eerste echte cyclus na het stoppen met de pil was 38 dagen. Nu zit ik op cyclus dag 36. Heb al een kleine week last van een soort spierpijn aan de bovenkant van m’n borsten (verder totaal niet gevoelig) en onderin m’n buik. Wil mezelf niet te gek maken en steeds alles maar als een symptoom zien en vaak testen. Iemand toevallig ervaring met deze “symptomen” ;-)?! Wanneer zouden jullie testen? Ik denk zelf aan cyclus dag 43 want 5 dagen na m’n vorige cycluslengte moet toch wel betrouwbaar zijn mocht het raak zijn?
 
 
Hai Daniëlle,
De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 21 december. Als ik uitga van een cyclus van 28 dgn dan zou mijn ovulatie 4 januari zijn geweest. Een week later begon die gekke bloeding. Echter, bij een cyclus van 33 dgn zou mijn ovulatie 9 januari zijn. Maar alle testen waren negatief vanaf 30 december tot 10 januari...Afijn, zit niks anders op dan te wachten totdat menstruatie komt of ik een zwangerschapstest kan doen. Maar Tis flauw dat mijn lijf ineens anders doet dan anders...
 
@gebruiker...... Het zou maar zo een innestelingsbloeding kunnen zijn geweest. En ja,, zeker irritant als je lichaam opeens iets anders gaat doen! Mijn ovulatie was deze maand opeens 4 dagen eerder dan verwacht... het is natuurlijk fijn om een kortere cysclus te hebben, maar het gaat ook opeens even niet zoals je had verwacht! 
Het is wel zo dat je lichaam soms echt even tijd nodig heeft om te ontpillen/wennen zonder spiraal, dus het kan idd allemaal maar zo een beetje ontregeld zijn!
@Marina, Ik dacht vorige maand ook echt van alles te voelen en mijn borsten deden zo'n pijn dat manlief eraf moest blijven maar er was helemaal niets aan de hand ;p. Maar het kunnen natuurlijk wel de symptomen zijn! Ik duim voor je! Hou ons op de hoogte!!
 
 
Hey allemaal, 

Hier ook NOD eind januari (rond de 26e). Voor zover ik begrijp nog te vroeg om symptomen te kunnen hebben, maar veel last van 'lichamelijke klachten'. 
De laatste paar dagen erg misselijk en pijnlijke borsten (alsof ik ongesteld moet worden). 
Meer dames die dit hebben? Of ben ik gewoon 'schijnzwanger'? ;) 

Spannend allemaal. Het lange wachten kan beginnen. 
 
Hallo, 
Ik heb ook mijn vruchtbare periode en eisprong laten berekenen door een app. Ik hoop dat dit aardig betrouwbaar is. Wij zitten nu in de 2e ronde en ik hoop dat het gelukt is. Vind het allemaal erg spannend, ben sinds oktober gestopt met de pil. 12 januari zal mijn ovulatie zijn alleen heb ik voor het laatst seks gehad op woensdag 10  januari. Is de kans dan wel groot dat je zwanger raakt of niet? 
Mijn NOD zal plaats vinden op 26 januari en vind het erg lang duren omdat ik er toch wel erg veel aan denk. Ik zal ook graag willen weten of de kans wel groot is als je 2 dagen voor je eisprong voor het laatst seks hebt gehad? 
Iedereen natuurlijk succes met wachten! 
Groetjes en succes! 
 
 
 @ gebruiker 34, Jahoor twee dagen is 48 uur dat kan makkelijk ,... op het juiste moment kan het sperma wel 3-5 dagen leven in het gunstige klimaat van je baarmoeder.
ik leef zo met jullie allemaal mee !!! En ook met mezelf Haha. Vanaf vorige week donderdag heb ik al een enorm opgeblazen gevoel en rare gevoelens in mijn onderbuik, heb ook wat misselijkheid gehad direct als ik wakker werd en weinig trek in eten. 
Met zn allen tellen we af maar volgende we brrrrrr spannend!
 
Terug
Bovenaan