NOD eind januari (15-31 januari)

Hi Danielle,
spannend, dan lopen we op 1 dag na gelijk!
Met mij gaat het verder goed. Mijn mannetje vindt het allemaal erg spannend. Hij wilt graag een kindje ook (anders waren we niet begonnen natuurlijk) maar hij vindt het wel spannend/eng. Mochten we zwanger worden dan gaat voor ons veel veranderen. Dat heeft vooral te maken met het werk wat hij doet en doordeweeks altijd van huis is. Wij hebben net een nieuw huis, nieuwe auto en zijn vorig jaar getrouwd. Het voelt dus aan de ene kant als een natuurlijk moment om voor een kindje te gaan en aan de andere kant blijft het onwerkelijk voelen! Hebben jullie dat ook?
groet, Anne
 
Ik sluit me ook aan ;) 
 

NOD op 23-01, mijn eerst echte na het stoppen met de pil! Nog geen gebruik gemaakt van ovulatietesten, wil eerst eens kijken of het ons zonder lukt door goed naar mijn lichaam “proberen” te luisteren. Had na het stoppen met de pil halverwege de strip direct ontrekkingsbloeding en na 1,5 week vanaf de start ook alle signalen voor een eisprong, dus rond die tijd geklust! Gek genoeg enorm veel pijn gehad rond mijn eisprong en afgelopen drie dagen enorm opgeblazen nergens trek in en veel buikpijn. Vanochtend eindelijk opgestaan zonder dat ellendige gevoel wat me erg blij maakte :) voor het stoppen met de pil had ik altijd een een stabiele cyclus dus hoop dat dat zo blijft! Kijk er naar uit jullie ervaringen te lezen!
 
Hoi dames! 
Ik heb werkelijk geen idee welke dag mijn NOD zou moeten zijn, iig rond 22/23 januari. Ik heb afgelopen maand een miskraam gehad met 5,5 week en ben vanaf kerst bezig geweest met ovulatietesten. Volgens de testen had ik afgelopen dinsdag en woensdag mn vruchtbare periode. Kan wel kloppen want woensdag middag heb ik volgens mij mn eisprong gevoeld. Dit is onze tweede ronde. Heel spannend allemaal. Ben nu ook weer bang voor een miskraam dus ik wil pas eind januari testen als ik niet ongesteld ben geworden dan.
 
 
Hee!
Mijn NOD is rond 30 januari. Zijn nu druk aan het klussen haha.
@Danielle Erg herkenbaar allemaal. Voor ons ronde 2. Vorige keer mezelf en manlief helemaal gek gemaakt met uren google zoeken, meerdere keren per daghet forum checken en dacht dat ik symptomen had. Nu een stuk rustiger en veel minder op gefocust. Hoop dat zo vol te kunnen houden tot mn NOD :D 
Succes met wachten allemaal!
 
Ik wacht ook geduldig, afgelopen maand was ineens mijn cyclus 37 dagen! Zo lang.. niet leuk!
vanaf de dag dat ik ongesteld ben geworden tot de dag van mijn eisprong heeft 27 dagen geduurd.. ik heb nu maar 10 dagen de tijd dat het zich kan innestelen... hopelijk kan dat? Iemand ervaring mee?
 
wij zijn al bezig vanaf februari en hebben twee miskramen gehad, mijn cyclus was altijd regelmatig na mijn tweede miskraam namelijk +/- 34 dagen. Nu nog meer geduld hebben! 
Zoals het lijkt moet ik 19 januari ongesteld worden maar kan ook zo een paar dagen later zijn ?
 
Hai allemaal!
Stiekem ben ik blij om te lezen dat ik niet de enige ben die het zo spannend vind! :D
Half oktober gestopt met de pil en sinds 1 januari begonnen met ronde 1. Omdat ik 18 jaar de pil gebruikt heb, heb ik slecht beeld hoe mijn cyclus loopt. Het lijkt erop dat deze ongeveer 33 dgn duurt. Op advies van vriendinnen gelijk begonnen mer ovulatietesten, gewoon eenmalig om te kijken hoe mijn lichaam werkt. Helaas van dag 7 tot dag 23 (vanaf eerste dag menstruatie) alleen maar negatieve testen. Donderdag ineens gek roze bloedverlies. Precies 7 dgn na de seks. Vrijdag ook nog een beetje. Vandaag heel weinig donker bloedverlies. Ik voel verder niet de standaard kwaaltjes, maar merk dat ik mezelf stiekem wel gek maak met alles wat ik wel voel...Zou dit een nee gepingel kering zin? Ik wist niet dat het me zo zwaar zou vallen om te moeten wachten op NOD of een zwangerschapstest. Ik weet dat ik er niet zo kee bezig moet zijn, maar das soms makkelijker gezegd dan gedaan hè ;) 
 
Groetjes en succes voor iedereen! ?
 
 
KHai allemaal! Stiekem ben ik blij om te lezen dat ik niet de enige ben die het zo spannend vind! :D Half oktober gestopt met de pil en sinds 1 januari begonnen met ronde 1. Omdat ik 18 jaar de pil gebruikt heb, heb ik slecht beeld hoe mijn cyclus loopt. Het lijkt erop dat deze ongeveer 33 dgn duurt. Op advies van vriendinnen gelijk begonnen mer ovulatietesten, gewoon eenmalig om te kijken hoe mijn lichaam werkt. Helaas van dag 7 tot dag 23 (vanaf eerste dag menstruatie) alleen maar negatieve testen. Donderdag ineens gek roze bloedverlies. Precies 7 dgn na de seks. Vrijdag ook nog een beetje. Vandaag heel weinig donker bloedverlies. Ik voel verder niet de standaard kwaaltjes, maar merk dat ik mezelf stiekem wel gek maak met alles wat ik wel voel...Zou dit een innestelingsbloeding zijn? Ik wist niet dat het me zo zwaar zou vallen om te moeten wachten op NOD of een zwangerschapstest. Ik weet dat ik er niet zo kee bezig moet zijn, maar das soms makkelijker gezegd dan gedaan hè ;)    Groetjes en succes voor iedereen! ?  
 
Terug
Bovenaan