NOD en negatieve test

hoi hoi

vandaag ws mijn NOD en een negatieve test. Wel heb ik ongi buikpijn maar geen bloed. Bij mijn vorige twee zwangerschappen had ik ook ongi buikpijn.
Heeft iemand ervaring met een negatieve test op de NOD en teste daarna alsnog positief, of was die nu zowiezo positief geweest als ik zwanger ben?

groetjes diedoes

hoi, je kan vanaf je NOD testen maar is toch wel erg vroeg hoor toch veel om me heen dat op de NOD dag nog negatief teste en een week later positief .
nu een uit ervaring ik was vorige week maandag 4 dagen over tijd en teste negatief en pas met een week overtijd weer een test gedaan en teste toen positief ,dit was wel een andere test(lees ander merk)
ik zal voor je duimen.
ben overmorgen 6 weekjes zwanger
liefs maggie

nou geeft me een beetje hoop. Kan natuurlijk ook gewoon doorzetten de ongi vandaag maar ben gewoon erg nieuwschierig. Teste zelf bij mijn eerste zwangerschap de dag na mijn NOD positief (had toen 3 dagen daavoor erge ongi krampen) en bij mijn tweede zwangerschap een paar dagen na mijn NOD positief. Daarvoor niet geprobeert dus weet niet vanaf wanneer positief.
Wel een leuk idee dat het nu nog zou kunnen, geen echte ongi betekend nog steeds hopen haha.

groetjes diedoes

Hoi,

Wat balen dat je niet positief getest hebt zeg, wel vervelend die onzekerheid hè? Maar ja, zolang je niet ongi bent is er nog hoop!  En wat leuk dat jij ook voor nr 3 gaat! Wij zitten momenteel in ronde 2 voor onze 3e en ik vind het weer net zo spannend als de eerste 2x. Wel hebben wij ditmaal best getwijfeld of wij wel of niet voor een 3e zouden moeten gaan. Er waren vooral veel praktische bezwaren (hoe ga je met 3 kids op de fiets weg, de zolder moet verbouwd worden enz.enz.), maar wij hebben toch besloten ons gevoel te volgen en ervoor te gaan. In de hoeveelste ronde zitten jullie?

hoi espritfreak,

wat leuk zeg! ook voor de derde. we zitten pas in de eerste ronde en nu al ongeduldig haha. ik heb ook erg getwijfeld. inderdaad ook de zolder verbouwen, fiets, vorige keer bekkenklachten en rot bevalling. maarja.
vandaag al op zoek geweest naar een bakfiets kunnen 3 kinderen in.
ik heb 2 zoontjes van 3 en 1,5. hoe oud zijn jou kinderen?
nog steeds niet ongi dus nog steeds hoop.

groetjes diedoes

Hai,

Ik heb 2 meiden van 4 en 1,5 jaar. Tja ik herken dat ongeduldige wel, ik dacht afgelopen ronde ook ff zwanger te zijn. Had op dag 30 een tussentijdse bloeding (nog nooit gehad)  en daarna bleef m'n ongi uit tot dag 50 .   Eigenlijk weet je wel dat het wel heel uitzonderlijk zou zijn om in ronde 1 al zwanger te raken, maar toch hoop je er wel op. Ik moet wel zeggen dat ik er momenteel wel minder mee bezig ben als afgelopen maand, wellicht werkt dit positief. Wanneer ga je weer testen? Gaat jullie jongste ook naar het zolder? Bij ons wel, maar ik moet wel zeggen dat ik er wel wat moeite mee heb, ik vind haar nog zo klein.

Doegie!

hoi espritfreak,

ik heb geen idee wanneer het weer zin heeft om te testen, maar als het aan mij ligt morgenochtend weer haha. Ben nog op zoek naar een hele gevoelige test.
Bij de eerste duurde het 8 rondes voor ik zwanger werd. Daarvoor lang de pi geslikt en na mijn eerste echte ongi zwanger en bij de tweede was het de eerste ronde raak. Ik rekende toen op een maand of 8 maar dat was dus niet zo. De oudste was toen 10 maanden en ik was net 2 weken met de borstvoeding gestopt. En nu? wisten we het maar net zoals alle anderen op dit forum.
Bij ons komt het 3e kindje eerst bij ons op de kamer en ik denk dat de twee jongetjes samen op een kamer gaan slapen. We twijfelen hier nog tussen verbouwen of verhuizen. Maar goed, eerst maar een zwanger worden en dan maar weer eens verder kijken. Heb me vorgenomen me geen zorgen te maken over praktische zaken. Er komt toch wel een oplossing.
Ik neem aan dat jij met de jongste je dochter van 1 bedoelt, of bedoel je dat de baby op zolder gaat slapen? Ik vind ze allemaal nog klein voor p zolder, maarja je moet iets. Misschien gaan we zelf wel naar de zolder toe ofzo.

doeidoei

Hoihoi,

Ik bedoelde inderdaad dat onze jongste dochter naar het zolder gaat. We hebben ook wel overwogen om zelf naar het zolder te gaan, maar ja dan moeten we 2 kamers opknappen en onze kamer is  nog niet eens 2 jaar geleden gedaan (toen ik zwanger was van m'n jongste kreeg ik ineens het idee dat onze kamer nodig aan een opknapbeurt toe was, hormonen hè? hahaha). De baby gaat bij ons overigens ook eerst bij ons op de kamer in het wiegje. Ik ben ook best wel eens jaloers op die meiden die zo'n cyclus hebben waar je de klok op gelijk kunt zetten, is ook makkelijk voor het zwanger worden, je weet wel ongeveer wanneer je eisprong is. Ik zou momenteel niet weten waar ik in m'n cyclus zit, 't zou maar zo kunnen dat m'n eisprong ook nog 2 wkn op zich laat wachten. Op de hoeveelste dag van jouw cyclus zit je nu dan?  

Terug
Bovenaan