NOD en negatieve test

hoi,

ik zit nu op dag 25. 15 dagen geleden erge buikpijn en zelfs bij de EHBO geweest. Had ws te maken met mijn eisprong. 12 dagen geleden bij de gynacoloog geweest en die kon zien dat mijn eisprong toen al geweest was. Was op vrijdag ochtend dus eisprong is uiterlijk morgen 14 dagen geleden.
Vanochtend gestest en negatief. Geen ongi en ook geen ongi klachten meer. Wel zere borsten, nooit gehad ook niet tijdens vorige zwangerschappen. Alleen toen ik borstvoeding gaf.
Wil nu gewoon weten waar ik aan toe ben of wel of niet.
Balen joh zo'n onregelmatige cyclus. Ik had altijd 28 dagen en nu blijkbaar 24. Hoe lang duurt de cyclus ongeveer bij ju of wisseld dat heel sterk.
Je zou ovulatietesten kunnen gebruiken. Heb ik bij de eerste na 8 rondes gedaan en toen was het meteen raak. Nu niet van plan ze te gaan gebruiken maar misschien wel als het lang duurt.

Wanneer ga jij de oudsten wat vertellen. Ik denk ik zo laat mogelijk, dan is het wachten op de baby nog lang.

goetjes diedoes

Hey,

Hè wat jammer dat je negatief getest hebt! Wat heftig zeg dat je zo'n pijn had bij de eisprong, voel je je eisprong altijd dan? Loop je daarom bij de gynaecoloog? Kan me heel goed voorstellen dat je wat duidelijkheid wilt, want deze onzekerheid is nooit leuk.

Mijn cyclus is heel wisselend, ongi kwam na het stoppen vd borstvoeding pas erg laat op gang en daarna zat er 46, 44, 34 en 50 dagen tussen, dus vertel mij maar wanneer m'n NOD is.

Ik denk dat wij niet erg lang wachten met het aan onze meiden vertellen. Onze oudste wist ook vrij snel dat ik zwanger was vd 2e en ik moet zeggen dat  zij het super vond om overal bij betrokken  te worden  en dat is heel goed geweest, zo wende ze geleidelijk aan het feit dat ze een broertje of zusje kreeg. Ook lazen we elke zondagmorgen in bed voor wat er die week met de baby gebeurde en ook hoe groot/zwaar het babytje was. Vond ze erg leuk en ze vroeg er  op een gegeven moment zelf naar. Dus ik denk dat wij (als ik weer zwanger zou zijn) het wel snel zouden vertellen.Hebben jullie in jullie omgeving verteld dat jullie voor nr 3 gaan? Wij hebben ervoor gekozen om dit niet te doen, het lijkt me wel leuk om de reacties te zien van iedereen. (hoewel sommigen ook wel zullen vragen of denken of een 3e wel helemaal in de bedoeling lag, maar ja die mensen heb je toch)

Doeidoei!

he hoi,

wat balen zeg dat je cyclus je steeds zo lang laat wachten. Op welke dag zit je nu? Bij mij duurde het ook beide keren een maand of 9 na de bevalling voordat ik weer ongi werd maar dat vond ik wel prima.
Ik kom normaal niet bij de gynacoloog, maar ben nu doorverwezen om te kijken waar de pijn vandaan kwam. Ze hebben allerlei onderzoeken gedaan en alles is goed. Ze denkt dat er tijdens de eisprong wat bloed in mijn buikholte is gekomen en dat ik daar zoveel pijn van had. Ze verwacht ook niet dat dit de volgende keer weer zo zou zijn. Normaal voel ik mijn eisprong wel maar dat doet dan maar 2 of 3 uurtjes pijn. Heb zelfs de innestelling van de tweede gevoeld, lag toen dubbel van de pijn. Gevoelige plek dus blijbaar voor mij.
Heb nu zere borsten (zelfs beetje melk), opgeblazen buik en misselijk. Toch raar omdat de testen negatief zijn. Zonder Hcg toch ook geen klachten? Nou goed we zien wel.
Had jij voor je zwangerschappen wel een goede cyclus en duurde het toen lang voordat je zwanger werd.

groetjes diedoes

Hai,

Helaas zit er voor jou niks anders op dan af te wachten, hoe vervelend het ook is.Ik kan me er niks bij voorstellen hoe een eisprong/innesteling voelt, maar ja is wel handig, je weet wel wanneer je moet klussen igv je eisprong hè? Inderdaad wel vaag dat je  wel klachten hebt, maar niet positief test. Wel heb ik zelf de afgelopen maand ondervonden dat je lichaam je aardig voor de gek kan houden, ik hoop  dat dit bij jou niet het geval is, want dat is echt niet leuk!  Voor m'n eerste slikte ik altijd de pil, maar ik heb daarvoor ook nooit echt een regelmatige cyclus gehad. Bij onze 1e heeft 't 9 maanden (5 cyclussen) geduurd voordat ik zwanger werd. Toen de oudste 1 was hadden we zoiets van goh we gaan voor nr 2 en toen was ik in ronde 1 meteen zwanger, helaas is dit een miskraam geworden. Na de miskraam 3x de ongi afgewacht en toen in ronde 2 weer zwanger geworden, ook dit werd een miskraam en daarna was ik meteen zwanger van onze 2e, had toen ook m'n ongi niet afgewacht. Had wel als voordeel dat ik met 8 wkn een termijnecho kreeg en daarna nog de 12 wkn echo, had ik ook echt wel nodig, was best onzeker die 1e 12 wkn. Ik zit nu op dag 17 van m'n cyclus. Moet je binnenkort weer naar de gynaecoloog dan, zou je 't voor kunnen leggen nl.
Doegie!

Dag 17, dan kan het maar zo zijn dat je nu ongeveer je eisprong hebt. Moet je wel erg geduldig zijn als je cyclus zo lang en onregelmatig is. Het stomme is is dat ik nu veel ongeduldiger ben dan de eerste 2 keer. Misschien omdat ik me zwanger voel.
Ik hoef niet meer naar de gynacoloog, behalve dan dat ik er nog een keer en gesprekje wil hebben over de bevalling als ik weer zwanger wordt. Wordt ws een keizersnede.
Jou meiden zullen het wel gewelidg vinden he nog een baby erbij. Mijn oudste denk ik ook hij vind baby's geweldig, de jongste heeft denk ik nog niet door wat er gebeurt. Ben wel benieuwd hoor hoe het is als er nog zo'n ukkie bij komt. Lijkt me af en toe wel heel druk maar ook wel heel gezellig. Zie ons al lekker rijden met al die kids in de bakfiets haha.
Heb je ook zo'n zin in de zomer lekker met de kids naar buiten? Ze spelen nu natuurlijk ook wel buiten, maar das anders met jassen, mutsen en sjaals. Het is zo lekker als ze zo de tuin in lopen.

groetjes diedoes

oja lastig dat je niet terug kunt lezen vergeet steeds wat er allemaal stond.

Tja het zou maar zo kunnen dat m'n eisprong er aan zit te komen, we gaan dus maar weer eens ad klus. Afgelopen cyclus een maand lang om de dag geklust, maar dat vond ik toch best een opgave hoor. Ik ben ook nogal ongeduldig aangelegd, het kan mij soms ook niet snel genoeg gaan. Vooral ook omdat wij eerst getwijfeld hebben over een 3e. En als dan eenmaal het besluit is genomen, dan liever vandaag als morgen zwanger hè? Ik las laatst overigens een tip van iemand die aangaf om het forum 2x te openen, 1 om te lezen en 1 om te reageren, maar ik blok en bewaar iedere x de tekst en ga dan weer ff terug naar het onderwerp en plak het bericht dan weer (snap je het nog?). Oh de zomer heerlijk vooruitzicht zeg. Mocht ik zwanger raken dan zullen wij niet op zomervakantie gaan, althans niet naar het buitenland en dat vind ik ook best wel een beetje jammer. Je moet keuzes maken, maar  je kunt het geld maar 1x uitgeven hè?

ja w niet ver weg op vakantie hoor en misschien blijven we ook wel thuis, heb ook nog een hoop andere wensen haha.
Ik heb dat ook, eerst een poos twijfelen en dan het liefst ook nu, maar dat werkt niet zo he (gelukkig ook maar)
Jeetje de hele cyclus om de dag dat redt ik niet hoor. Ik heb natuurlijk het geluk van een regelmatige cyclus maar nu houden we er nog geen rekening mee welke dagen het zijn, misschien als het langer duurt wel. Deze cyclus maar 1 kans, de rest van de dagen lag ik plat en aan de pijnstillers van de pijn, wel goed als anti conceptie zo'n eisprong
Wel leuk dat we een beetje met de zelfde dingen bezig zijn, is wel gezellig kletsen zo. Mijn man wordt af en toe gek van alles over testen enzo. Hij denkt dat het niet raak is en ik roep al 1,5 week van wel. Hij hoopt trouwens dat ik gelijk heb

groetjes

Haihai,

Hoe is ie? Ik vind het ook erg leuk om zo te kletsen, vooral ook omdat we allebei bezig zijn met nr 3.
Tja mannen beleven het allemaal toch een beetje anders als vrouwen. Zij voelen natuurlijk ook niet wat wij voelen hè? Mijn man was er vorige maand van overtuigd dat ik zwanger was, ik was erg kortaf de hele tijd en het kon volgens hem niet anders dat ik zwanger was, helaas klopte zijn gevoel niet. Mijn man is overigens wel heel betrokken, maar hij moet wel vreselijk lachen als ik weer op het forum zit te typen. Werkt best een beetje verslavend moet ik zeggen. Had gisteravond jouw mailtje niet meer gezien. We zijn lekker vroeg onder de wol gegaan .

Terug
Bovenaan