NOD en negatieve test

he hoi,

lees je berichtje nu na een dag hard werken. Ben vanochtend ongi geowrden. Cyclus 26 dagen, niet slecht dus.
Ik vind het niet zo erg, was pas eerste ronde.
Ja mijn man is ook erg betrokken en was weer de eerste die een kindje wilde. Bij de eerste twee ook haha. Hij is een super vader die alles geweldig vind en de jongens zijn ook helemaal weg van papa. Zo ´n derde uk lijkt ons allebei geweldig.
Mijn moeder weet nu ook dat we bezig zijn. Wilde haar nog niets vertellen maar ze begon er zelf over. Dus nu ook wel fijn. Ik vroeg of ze het niet raar vond na zo ´n heftige bevalling vorige keer maar ze begreep het heel goed en vind het ook heel leuk.
Nou weer 28 dagen wachten tot de volgende NOD. Eerste deel gaat altijd wel snel, eerst ongi, dan bijna alweer vruchtbare dagen en dan..............wachten. Achja beetje geduld zal wel handig zijn, maar vind het ook gewoon leuk om er mee bezig te zijn. Zo wordt het al een beetje echt.

Hoe is het bij jou? Gebruik je ovulatie testen of zie je wel wanneer je vruchtbaar bent?

groetjes diedoes

oja we stonden alweer op de tweede bladzeide je moet hier wel veel schrijven om aan de top te blijven haha

he hoi,

lees je berichtje nu na een dag hard werken. Ben vanochtend ongi geowrden. Cyclus 26 dagen, niet slecht dus.
Ik vind het niet zo erg, was pas eerste ronde.
Ja mijn man is ook erg betrokken en was weer de eerste die een kindje wilde. Bij de eerste twee ook haha. Hij is een super vader die alles geweldig vind en de jongens zijn ook helemaal weg van papa. Zo ´n derde uk lijkt ons allebei geweldig.
Mijn moeder weet nu ook dat we bezig zijn. Wilde haar nog niets vertellen maar ze begon er zelf over. Dus nu ook wel fijn. Ik vroeg of ze het niet raar vond na zo ´n heftige bevalling vorige keer maar ze begreep het heel goed en vind het ook heel leuk.
Nou weer 28 dagen wachten tot de volgende NOD. Eerste deel gaat altijd wel snel, eerst ongi, dan bijna alweer vruchtbare dagen en dan..............wachten. Achja beetje geduld zal wel handig zijn, maar vind het ook gewoon leuk om er mee bezig te zijn. Zo wordt het al een beetje echt.

Hoe is het bij jou? Gebruik je ovulatie testen of zie je wel wanneer je vruchtbaar bent?

groetjes diedoes

oja we stonden alweer op de tweede bladzeide je moet hier wel veel schrijven om aan de top te blijven haha

Hoi,

Balen zeg dat je ongi bent geworden! En ik ben 't met je eens dat de 1e helft vd cyclus snel gaat en het laatste gedeelte erg traag als je probeert zwanger te raken. Wel lekker dat je een korte cyclus hebt, ben ik best een beetje jaloers op. Hoeveel uur werk jij nu per week? Ikzelf werk 15 uur per week verdeeld over 1 hele dag en 2 halve dagen en dat vind ik ook genoeg zo. Heb jij nu je zwanger probeert te worden ditmaal een voorkeur voor het geslacht? Ik zou zelf een 3e grietje ook wel erg leuk vinden, maar mijn mannetje zou nu denk ik toch wel de voorkeur hebben voor een jongetje. Ach in wezen maakt het niet uit, zolang 't maar gezond is hè?
Enne ik gebruik geen ovulatietesten, daar voel ik nog helemaal niets voor, het lijkt me dat je er dan  helemaal mee bezig bent, wij zien het wel en klussen maar raak!
Doegie, ga nog ff lekker zwijmelen voor all you need is love!

hoihoi,

ik vind het niet zo heel erg dat ik ongi ben geworden, was wel erg snel geweest 1e ronde. Heb uitgerekend welke dag ik uitgerekend ben als ik deze ronde zwanger zou worden (vind ik altijd leuk om te weten), en ja hoor 20 november, op de verjaardag van mijn oudste zoontje. Nu hebben we dus een beetje een dilema. Wel of niet ervoor gaan deze maand. Beetje dubbel allemaal.
Jongetje of meisje makt me niks uit. 3e jongen is denk ik voor de jongens erg leuk, met zijn drieen voetballen enz. Een meisje lijkt me ook heel leuk. Heb altijd gezegd, ik krijg later 3 jongens. Dus wie weet.
Hoe is het bij jullie? Ook lekker weekend? Ik ga eens even lekker een kop koffie drinken en relaxen.

groetjes

Hai,

Ja lekker weekend! Het zal mooi weer worden, dus beter kan niet hè? En ja meteen in ronde 1 zwanger raken dat hoopt natuurlijk iedereen, maar als ik zo op dit forum rondkijk zijn er best veel meiden die er erg lang over doen om zwanger te raken, ben benieuwd hoe 't bij ons gaat. Dat dilemma dat jullie hebben ivm de verjaardag van jullie zoontje, dat hadden wij ook afgelopen maand. Nadat m'n cyclus zo lang was geweest ben ik ook ah rekenen gegaan en kwam ook uit op de verjaardag van m'n oudste. Ik had toen meteen zoiets van: nee dat wil ik niet, maar ja wie zegt dat het de volgende ronde raak is? Heeft jouw zoontje geen last van de drukte in die periode? Onze dochter is afgelopen jaar 4 geworden, dus èn haar verjaardag, daarna hele dagen naar school, èn Sinterklaas vieren. Nou die knapte in de kerstvakantie volledig af. Afgelopen jaren was ze na de Sinterklaas ook vaak haar stem kwijt e.d. kortom gewoon een te drukke periode voor haar (heeft ze normaal nooit last van, is erg makkelijk wat dat betreft). Vandaar ook dat ik in 1ste instantie die reactie had. Nu heb ik meer zoiets van je kunt niet alles plannen, dus we zien 't wel. Heb nu een beetje pijn onderin m'n buik, m'n man zegt net al kan het niet jouw eisprong zijn, maar die heb ik nog nooit (??) gevoeld.

Nou, wie weet tot strakkies!

klinkt goed  pijn onderin je buik, zal heel goed je eisprong kunnen zijn. Dus hebben jullie vanavond wat te doen haha.
Ja mijn zoontje vond het ook al wel druk dit jaar. Hij is 20 november jairg en mijn broer, ik en zijn opa en sinterklaas en kerst en oud en nieuw. Druk dus voor de mannetjes. En dan ook nog bevallen op die datum? Ik vind het lastig. Als we er nu niet voor gaan, wie weet hoe lang het dan nog duurt. Dingen gaan zoals ze gaan. Mijn man zei, we gebruiken geen condooms maar gaan ook niet extra uitreken en ond best doen rond de eisprong. En dan zien we wel. Vond ik wel een goede oplossing, dus we wachten maar weer af.
Wanneer is jou dochter jarig? en hoe gaat het nu op school? Vind ze het leuk?

Ik werk trouwens ook 16 uur. Bevalt prima. Komdern gaan 2 dagdelen naar de creche en oma past op. Vinden ze geweldig.

groetjes

Leuk zo'n snelle reactie! Jullie hebben dus ook al zo'n drukke periode ah eind vh jaar. Wat ik vooral moeilijk vind is om cadeautjes te bedenken voor onze dochter. Zij is de 24e november jarig. Je moet dan binnen 2 weken cadeautjes hebben voor haar verjaardag èn voor Sinterklaas en dan ook nog een lijstje voor de familie/vrienden/buren, lastig! M'n dochter vindt het super op school, ze was er ook echt aan toe, ze voelde zich de laatste tijd op de crèche niet echt meer op haar plaats, ze voelde zich volgens mij een beetje te groot op een gegeven moment. Ik vind het overigens wel een goede beslissing van jullie om toch door te klussen en het zou ook maar zo kunnen zijn dat mocht je toch zwanger raken dat je eerder gaat bevallen hè, dan is 't "probleem" ook opgelost toch?
Groetjes!

mooie datum de 24e dan is mijn broer jarig!
ja bij ons is het dan idd ook erg druk. De oudste wordt dit jaar 4 dus dan extra met school.
Dus als ik het goed begrijp: allebei uitgerekend op de verjaardag van onze oudste als we aankomende keer niet ongi worden? zou wel erg toevallig zijn. Ik denk dat het ook wel goed komt allemaal. Wel verwacht ik rond de uitgerekende datum te bevallen omdat het ws een geplande keizersnede wordt. Eerder verwacht ik helemaal niet, de eerste was 6 dagen later en de tweede 15 dagen later en allebei ingeleid.
Hoe waren jou bevallingen? en wat verwacht je nu?

groetjes

Terug
Bovenaan