NOD Februari 2021

@GTs, Anniebel, en Sje dank je wel morgenochtend zal ik de kruitvat 2v5 doen. Ik hou jullie op de hoogte :)?
@Sillasv o ik snap je gevoel heel goed hoor! Vooral omdat je al een poos bezig bent komt het als een bom binnen. Erg leuk voor hun natuurlijk. Weten hun ook van jullie situatie dat jullie graag een kindje willen? Wij zijn in mei ook 2 jaar bezig en 3 miskramen gehad. En heb dit wel bespreekbaar gemaakt met wat familie en vriendinnen. Daar zijn er inmiddels ook alweer een paar zwanger van en die hebben het gelukkig wel heel tactisch aangepakt bij me. Ik zou als ik jou was met ochtend urine testen. Ga ik morgen ook doen en hopen dat de streep wat duidelijker is. Meid ik ga heel hard duimen voor je ?

@dromertje
ja ze weten dat we er mee bezig zijn en ook dat we vorige maand een miskraam hebben gehad 
ik wil liever nog een paar dagen wachten en zien of mn menstruatie komt 

@Sillasv heel begrijpelijk hoor lekker doen wanneer je het zelf wilt ☺️ Ooo Pff en niet lullig bedoelt maar ik zou het echt heel vervelend vind als ze dat ff over de telefoon zouden zeggen tegen me. Maar goed dat ben ik. Misschien weten hun zich ook geen houding te geven om het te vertellen. Ben heel benieuwd over een paar daagjes bij je ?

t is ook zeker vervelend kreeg maandag in een keer van mn schoonvader te horen dat ze deze maand er mee bezig was schijnbaar wist mn partner t al en hadden ze aan hem gevraagt om t niet aan me te vertellen 
en toen net kreeg die in een keer een telefoontje met we zijn zwanger ze wou eigelijk dat ik t nog niet wist maar ik zat er bij toen ze belde 
dus zelf vind ik t ook heel raar hoe t is gegaan waardoor ik me alleen maar kutter voel mn partner begrijp me niet waardoor ik er niet over kan praten en t is ook zo dat ze t na een keer proberen al gelijk zwanger is maakt t ook nog eens extra vervelend en daarna stuurt ze ook nog een appje met snel zwanger worden he want dan zijn we samen zwanger 
t maakt me zo boos en verdrietig te gelijk

@Sillasv mijn partner is precies het zelfde, die zegt ook gewoon tegen me van je kan toch blij zijn voor een ander. Tuuuurlijk ben ik heel blij voor andere maar dat neemt niet de pijn bij mij weg dat het bij ons heel lang duurt en bij andere het zo in een maandje is "gepiept" denk dat sommige mannen er toch vrij nuchter onder zijn. 

maar de manier waarop ze het hebben gezegd is echt totaal niet leuk. En dan ook vooral de reactie daarna nog. Met ; snel zwanger worden hè. ik zou door het plafond heen gaan denk. Ik heb ook zown schoonzus die niet nadenkt met wat ze zegt 

je partner zal het niet durven zeggen tegen je denk ik omdat hij weet dat het jou veel verdriet doet op het moment 

@dromertje
mn partner is heel hard er in en die zegt ook alles zonder er bij na te denken dat sommige dingen pijn doet
hij zegt ook mocht t toch niet lukken dan hebben we nog 2 kinderen uit zn vorige relatie ik snap dat die er goeie bedoelingen mee heb alleen wilt hij niet naar de dokter gaan en t gaan proberen via een andere weg dus t is een dilema 
voor nu ga ik ook stoppe met testen en mocht ik ergens volgende week nog niet ongesteld zijn ga ik weer een poging wagenn

Terug
Bovenaan