NOD Februari 2021

Jeetje, wat een heftige en bizarre verhalen hier! En hoe tactisch van zo'n schoonzus...
Ik ben nog niet ongesteld geworden. Vanavond een testje gedaan. Negatief. Wel verwacht, maar niet gehoopt natuurlijk. Ik ben bang dat ik deze cyclus geen eisprong heb gehad. Echt geen idee wanneer ik de volgende kan verwachten. Dus ook lastig om in te schatten wanneer ik met ovulatietesten kan beginnen.
Hopelijk snel positieve berichten van de dames die hun nod naderen. Spannend hoor!

Nou lekker silllb, ongelooflijk dat dat juist nu moet van je schoonzus... Ik hoop echt heel erg dat deze tweede streep gaat oplopen. Inderdaad na je nod gewoon weer testen, dan zou hij toch iets dikker zijn hopelijk :)
Mariet verliep de mk heftig of was het heftig om mee te maken bedoel je? Ik vond de mk sowieso heel heftig om mee te maken. Was ook echt in shock ervan even. En nog steeds nachtmerries ervan.. hopelijk heb jij ook snel weer een nieuwe test.
Oh pff die mannen die niet willen testen.... Is het voor hun een belastend onderzoek? Echt balen floor Elvira dat je daardoor laat wist wat een reden kon zijn 

ja klopt ik ben sillaV
heb me naam verandert 
jaa heel apart verhaal en baal nog steeds 
maar voor nu laat ik t allemaal even op zn beloop en als ik volgende week nog mn menstruatie niet is door gekomen nog maar een keer testen

@marietkars heb je de miskraam wel een plekje kunnen geven??Je hebt 1 februari als nod doorgegeven maar ik denk niet dat dat klopt?
@sbh ik zie in het document dat je ongesteld bent maar ik heb hier geen bericht gezien balen zeg?
@spg hoe gaat het bij jou??

Goedemorgen 
hier vanmorgen getest negatief
Dokter gebeld en vroeg of ik urine in wilde leveren en bloed komen afnemen.. testen laten zien en clearblue is een goed test gaf ze aan. Nu bij de dokter voor bloed te laten prikken. Morgenmiddag de uitslag 
Dus we wachten het maar weer even af ☹️

Terug
Bovenaan