NOD Februari 2021

Idd dromertje!! Moet bijna wel zo zijn toch?! Ik duim voor jullie! 
Eigenlijk wel gek dat we elkaar totaal niet kennen en toch zo meevoelen met elkaar! Ik dacht net bij mezelf..."zou dromertje al meer weten ondertussen"...vlug even forum checken ? 
We hebben allemaal hetzelfde verlangen en weten wat het is om te hopen op een positieve test vandaar natuurlijk... voelt goed om hier ons gedachten kwijt te kunnen! ?

@zwangeryes ?

@dromertje: ik vind het wel heel veel ‘klachten’ hoor als je het zo bij elkaar bekijkt.. hoop het zo voor je!

@floorelvira; nee ik test niet meer voorlopig, denk dat de menstruatie wel gaat komen. Vorige x met 37 dagen en dat zou morgen zijn. En als die er met 41 dagen ofzo nog niet is dan misschien wel checken, maar heb er weinig vertrouwen in. Was tot nu toe elke x wit. Ik vind zo’n wisselende cyclus trouwens wel lastig hoor..

@dromertje heb je inmiddels al weer een test gedaan?

En aan de andere meiden met een positieve test GEFELICITEERD!! ❤️
En aan de meiden die doorschuiven heel veel succes in de volgende ronde hopelijk is het dan raak! ????

@AnnekeDBo nou echt hè haha zo leuk. Het is allemaal via de telefoon kennen elkaar totaal niet (misschien ook wel) maar weten we het niet van elkaar. Hihi zo leuk en zo fijn! 

Ik heb eergisteren nog getest (negatief) morgen nog een keer testen en afwachten. Ik heb best veel symptomen ja. En vooral die gevoelige tepels en die vlagen van misselijkheid. Mocht ik einde van de week niet ongesteld zijn en geen menstruatie hebben dan mag ik de dokter weer terug Bellen.. weet wel dat dit echt heel erg verwarrend is allemaal ?

Dromertje inderdaad heel erg verwarrend!!! Hopelijk blijft je menstruatie uit. En kunnen ze misschien bloedprikken om te kijken of daar wat te zien valt! Ik hoop het heel erg voor je dat het raak is! ???

hier inmiddels ook nog geen menstruatie en ook nog geen posetieve test woord zo gek van de onzerheid 
hopelijk in mn cyclus gewoon in de war als ik einde van de week nog steeds mn menstruatie niet is door gekomen ga ik maar opnieuw testen 

Terug
Bovenaan