NOD Februari 2021

Wat leuk gefeliciteerd !!
ik heb thuis de 2 voor 5 euro test thuis liggen, weet niet of dat ook een vroege test is..
denk dat ik toch nog een paar dagen ga wachten 

Gefeliciteerd voor de zwangeren ?
@ tamarade ook al wat kwaaltjes of valt dat mee?
Ik zit nu op dpo 9/10 normaal enorm last van mijn borsten en nu helemaal niets dat vind ik maar raar??‍♀️ maar wachten nog even af

Even een vraagje voor de dames die ook tempen. Hoe hoog moet je temp zijn voor een vermoedelijke zwangerschap? Als je niet zwanger bent wanneer moet je temp dan dalen??

Gefeliciteerd aan alle zwangere dames!! 
Gebruiker10311982: Ik snap dat je bijna niet kan wachten maar als je NOD pas 27 februari of nog ietsje later is dan heeft het nu nog weinig zin om te testen. Volgens mij met een extra gevoelige test dan kan je ook maar 2 dagen van te voren (de 25ste dus). Zo lang je het vol kan houden is het beter om pas een paar dagen na je NOD te testen. 

FloorElvira;
Mijn ervaring:
Na eisprong stijgt de temperatuur (in mijn geval van 36,9 naar 37,2). Tijdens de innesteling kan het zijn dat hij terug even zakt om daarna opnieuw te stijgen, terug naar 37,2 of zelfs 37,3. Toen ik zwanger was was mijn temperatuur dus nog net iets hoger dan voor de innesteling. Daarna blijft het dus zo hoog als je zwanger bent. Is dat niet het geval dan zakte bij mij mijn temperatuur terug naar 36,9 de ochtend van de dag waarop mijn menstruatie doorbrak! 
Als je het dus een paar maanden goed volgt zit er dus wel echt duidelijke structuur in! Ik meet telkens net voor het opstaan. 

Terug
Bovenaan