NOD Februari 2021

@GTS heb je dan zo'n lange cyclus? En de hoeveelste april??
@lepris fijn dat de 1ste echo goed was. Hoe ver ben je nu?

lepris, zalig berichtje van jou! ?❤
Willen jullie ook even meekijken? Als je de foto ziet tenminste want iemand uit andere groep gaf aan dat ze die niet kon zien...
Ik denk dus gisteren positieve ovutest, al was die nog net niet even donker als de controlestreep, wat denken jullie? Baarmoedermond zit nu heel hoog en deze ochtend was mijn temp heel laag (36.5) normaal rond de 36,6 of 36,7...in het weekend dacht ik een temp stijging te zien maar nu dus ineens weer veel lager, ik sliep in het weekend wel langer uit dus misschien daarom... 

@annekeDBo ik vind de streepjes nog niet even donker?sluit anders aan in het Nod maart groepje want februari is nu ten einde?

@Floorelvira de vk schatte mij op 7 weken. Dit is ook wat ik al dacht. Ze zei dat ik rond 18 oktober ik uitgerekend zou zijn en ik dacht de 19e dus dat komt mooi overeen ? nu 16 maart de volgende echo en hopen dat alles dan net zo goed is als vandaag ?

@floorelvira klopt vond ik ook!! En heb er nog naar gevraagd of dat het niet te vroeg was maar het kon allemaal gewoon dus was er helemaal blij mee!! ? we konden het baby’tje ook gewoon zien via een uitwendige echo dus dat was ook fijn

Terug
Bovenaan