NOD Februari 2021

@unalome balen zeg?als je dinsdag de huisarts gaat bellen doen ze dan zo vroeg al wat? Hier met je echt minstens 2 weken overtijd zijn?

@FloorElvira geen idee hoe dat zit, heb dit nog nooit mee gemaakt, wist eigenlijk ook niet dat het kon om eerlijk te zijn. Heel naïef misschien maar had nooit gedacht zover overtijd te zijn zonder positieve test. Op de huisarts al wat kan doen geen idee maar  ik lees overal dat je wel de huistsmoet bellen.. 

@FloorElvira ik heb vrijdagavond ontzettend veel buikpijn/krampen gehad en vanaf dat moment is het de rode zee hier, zo heftig. 
Op het moment ben ik er echt even helemaal klaar mee. Al zo lang bezig om een kleine te kunnen krijgen. En ga het nu los laten ( voor zover het lukt ) 
hoe ga het met jou?

@dromertje balen zeg?ik had echt wel goede hoop bij jou zeker omdat je zo ver over tijd was en al wat symptomen had. Ik ben donderdag ongesteld geworden maar mijn menstruatie is alweer ten einde. Is het bij jou nog steeds zo heftig??
@myrr jou nod staat op 29 februari maar februari heeft maar 28 dagen kom je mee naar Nod maart??

Terug
Bovenaan