NOD Februari 2021

Gezellig dat jullie mee kletsen! Voor de nieuwe meiden; ik heb een link toegevoegd en daar kun je je zelf bij zetten of dat iemand anders het voor je doet! Zo kunnen we alles een beetje bijhouden ☺️

Ook ik schuif hier weer aan. Ronde 8 gaan we voor!
Gelijk een vraag voor tips: Hoe zorgen jullie buiten het werken om dat je er even niet mee bezig bent tijdens deze lockdown? Ik merk zelf nu je meer thuis bent dat ik mezelf soms helemaal gek maak met of ik iets voel etc. 

@lepris ik ben nog niet met temperaturen bezig, zo hoop ik het nog iets meer los te kunnen laten.

@unalome, als iemand het verlossende antwoord heeft, heel graag! Op mijn werk is het in het begin van het jaar heel rustig, dus ik ga ook altijd erg lopen piekeren als ik niet druk bezig kan zijn. En dan ook nog thuis zonder drukke collega's om me heen..

In de tijd voor mijn ovulatie kan ik het altijd wel goed loslaten, maar die wachtweken zijn gewoon terror!

Ik temp ook niet. Ben er veel te verstrooid voor en blijf s morgens altijd liggen tot het laatste moment zodat ik me moet haasten om op tijd in mijn eerste vergaderingen te zitten :-D
Er niet teveel mee bezig zijn... zelfs na 11 maanden lukt dat niet. Momenteel is het iets beter omdat ik veel adminsitratie en wat plannen voor ons huwelijk heb, maar daarbuiten ben ik vaak met zwanger worden bezig.
Daarom vind ik dit forum hier ook een goede uitlaatklep. Alhoewel mijn vriend zeer geinteresseerd en begrijpend is, ben ik er toch meer mee bezig dan hij.

Ik schrijf ook graag weer mee, vorige NOD forums even over geslagen omdat ik geen grip had op mijn cyclus. Nog steeds niet trouwens, maar merk dat een uitlaatklep wel fijn is :).
Wij zitten in ronde 4 voor het eerste kindje. 

Ook ik schuif door naar februari..
vandaag 2/3 dagen na nod trof ik vanmiddag een soort bloedbad aan ? dus op naar de volgende ronde.
Ronde 3 voor ons 2e kindje. Mijn nod is 10 februari.

Ja ik snap wel dat jullie niet tempen hoor.. ik doe het wel om te zien hoe dat een beetje gaat. En nu ik toch thuis zit ivm lockdown lukt dat prima. Ik probeer mij er ook zo min mogelijk mee bezig te houden, nu moet ik zeggen dat het mij aardig lukt, totdat de vruchtbare periode over is, en de wacht weken starten??? deze zijn echt killing ?
Welkom voor de dames die zijn aangesloten ik heb jullie toegevoegd op de lijst!

Terug
Bovenaan