NOD Februari 2021

Oh jongens wat wordt hier veel gekletst haha, ik hou het bijna niet bij. SenK nee wat ontzettend naar!!? veel sterkte ermee en lekker focussen op jullie bruiloft nu.
Pannenkoekplantje, DMP, JuffieSu: waaauw gefeliciteerd!! Dat is goed nieuws. Hebben jullie ook al echt symptomen of nog niet???
Hier nu 7 DPO. Nog geen enkel symptoom, zere borsten die ik had zijn ook weer weg. Heb het gevoel dat het niet gelukt is daardoor? Bij mijn dochtertje werd ik amper een week na de bevruchting ziek en begon de vermoeidheid al enorm. Toen een week later bleek ik dus zwanger. Of het was toeval toen? zijn er dames hier die bij hun 1e kindje andere symptomen hadden dan bij de 2e nu? Het is pas de 1e ronde dus ja als het niet raak zou zijn, heel normaal natuurlijk maar toch nu je ermee bezig bent wil je ook??

@Mientje  Ik had sinds eisprong zeurende pijn bij m'n linker eierstok. Dat is een paar dagen weg geweest en nu voel ik het weer. Verder geen klachten. Het is nog even spannend ook of mijn testen wel gaan oplopen. Dus ik ben nog voorzichtig met er vanuit gaan dat ik echt zwanger ben. 

Mientje bij de eerste had ik meer kriebels en krampjes in m'n buik de eerste weken en met 6 weken kwam de misselijkheid.
Bij de tweede lustte ik met 4 weken opeens geen koffie en vis meer. Maar geen gekriebel dus.. en met 6 weken weer de misselijkheid
Bij de derde zwangerschap (miskraam dus) was ik met 4 weken doodop. Echt doodop. Stopte de dag na de miskraam. 
Dus tot nu toe allemaal anders.

Even een update: vandaag ongesteld geworden, teken dat ik dus wel een eisprong heb. Gesprek in de kliniek gisteren was een serieuze domper. De kans om spontaan zwanger te worden ligt rond de 2%. Met behandeling zou dat wel stijgen, maar slechts tot een 6%. Te verwaarlozen dus. Reden is de combinatie van alle factoren en probleempjes. Een behandeling is dus niet echt zinvol. 
anders gezegd, voor ons houdt het op. Een gemeenschappelijk kindje zal er dus niet inzitten. Gelukkig hebben we onze 3+1 andere kinderen om aan op te trekken, al blijft het hard.
ik wens iedereen hier veel succes en extra knuffel aan de dames die ook al langer proberen.

@belgo balen zeg?bij ons is de kans ook heel klein maar het is dus al 2x gelukt dus ik zou de hoop niet opgeven. Hebben jullie bij ivf ook zo'n lage kans? Meestal liggen daar de kansen hoger?
Ik heb alvast een topic Nod maart 2021 aangemaakt. De dames die in het document bij maart staan schuif ik alvast door?

Terug
Bovenaan