NOD Februari 2021

Ja klopt, ik teste ook al 3/4 dagen eerder positief, ook met een dipstick (die ik nooit meer ga gebruiken mocht t nodig zijn) ben er geen fan van. Vond het streepje echt te minimaal ook 2 dagen later nog, was precies dezelfde kleur dus had alweer paniek natuurlijk. Heb toen dinsdag middag een digitale van clearblue gedaan, duidelijke taal op het schermpje haha. Donderdag nog een 2v5 van Kruidvat voor in de bewaardoos haha. Voorkeur duidelijk naar Kruidvat maar dat is geen early natuurlijk.... waar is de action als je hem nodig hebt ??

@DMP hahaha ik moest lachen om jou bericht. Maar inderdaad die van de action zijn lekker cheap! Ook bij Kruidvat en Etos zijn veel lege vakjes trouwens, ik bestel online.

@SenK wat een naar nieuws. Wie weet tot ooit weer op dit forum. Heel veel plezier met je bruiloft❤️
@Sje haha je maakt me echt even aan het lachen. Tot de vorige ronde bleef ik ook niet liggen, maar afgelopen ronde wel. Dat was heel gek. Lag ik daar 10 minuutjes te candycrushen op bed met een deken tegen de kou? maar dan met een kussentje onder mijn billen. Man al lekker onder de warme douche?
@Pannenkoekplantje ik zag het net al in het andere forum. Lekker op tijd! maar alvast gefeliciteerd!  

@SenK heftig zeg hoe lang was je zwanger??
@pannenkoekplantje gefeliciteerd❤️Ik ben alleen maar blij dat jij geen problemen hebt met zwanger worden?
@jessiicaB ik heb helemaal over jou berichtje geen gelezen balen zeg?

Terug
Bovenaan