NOD februari 2022

Proficiat aan de gelukkigen hier :)
 
Hier vandaag beginnend bloedverlies en echt menstruatiepijnen in de onderbuik. Jammer genoeg dus op naar ronde 3. Hopelijk werkt de hormenenkuur nu beter want mijn vorige cyclus duurde 44 dagen waarin ik een achttal keer naar het ziekenhuis ben moeten gaan voor mijn behandeling. Pff, ik probeer moed te houden, maar 't is weer even moeilijk. De bijwerkingen van al die hormonen beginnen nu al zwaar te wegen.
 
Nou hier ben ik er ook bang voor.. licht roze veeg dus het zal straks wel doorzetten naar menstruatie. Na 2 miskramen okt.2020 en dec.2020 lijkt het wel een verloren zaak. Zijn nu weer een half jaartje sinds die miskramen echt bezig voor nummer 2.
 
hier helaas ongesteld geworden dus sad smiley hierzo. T is teleurstellend.. maar ben nu wel blij dat mn cyclus eindelijk normaal is. Na deze maand is het eenhalf jaar geleden dat spiraal druit is en cyclus de oude is. 

wow das leuke verassing dat je na bloeding nog zwanger kan zijn. Gefeliciteerd! En ook voor anderen die positief zijn getest! 
 
Ik ben ook vanochtend helaas ongesteld geworden. Doet toch altijd wel even pijn, teleurstellend ?☹.
Gefeliciteerd voor de dames die wel zwanger zijn!
 
Ja hoor, vanochtend deed ik weer een test en deze was toch echt positief! Ik kan het allemaal niet bevatten en het is nog niet echt bij me geland.. Dit was ronde 1 en ik had dit eigenlijk niet verwacht. Maar ik denk dat ik voorzichtig mag gaan juichen...? ?
 
@teddymae wow ja ik denk dat ik je feliciteren! Kei leuk!!
Hier gister een negatieve digitale test. Vandaag mijn nod maar nog geen krampen en geen bloedverlies.. ben benieuwd. Lees veel verhalen dat de digitale niet zo gevoelig zijn.. dus wacht het weekend even af.. misschien zondag anders weer testen.
 
Terug
Bovenaan