NOD februari 2022

Gefeliciteerd maedsche! Goed zichtbaar lijntje al! Mijn lijntjes zijn ook pas sinds vandaag zo duidelijk. Het liep wel op, maar heel langzaam. Vanochtend echt een dik streepje ?
 
[quote quote=10528949]Gefeliciteerd voor alle dames met een positieve test! Ik hoop dat is alles goed bijgewerkt heb ? zo niet laat vooral wat van je horen. Wordt er zelf wel zenuwachtig van zo, allemaal positieve, dan kan het toch niet meer zijn dat ik ook positief ga testen… Ook omdat mijn man waarschijnlijk weg is als we aan de slag moeten… Maar wie weet is februari gewoon een vruchtbare maand?[/quote]
Oh ik heb een beetje hetzelfde. De vele positieve testen die er deze maand al zijn, geven wel hoop maar tegelijk denk ik dan dat mijn kans statistisch gezien afneemt ?. maar eigenlijk zegt dat helemaal niets he, het kan net zo goed wel nog gebeuren, we zullen het moeten afwachten. Mijn NOD staat op 9 februari maar denk dat ik mis was en het eerder 11 februari is (of mogelijk zelfs nog iets later aangezien mijn eisprong ook wat laat was). Ik ga proberen pas op 10 feb een early test te doen. ? zou alleszins wel een mooi valentijnsgeschenk zijn dus laten we hopen dat februari inderdaad een vruchtbare maand is ?.
 
Wauw gefeliciteerd allemaal weer! Gaat goed deze maand.
Hier inmiddels al het eerste bloedverlies helaas :( again... Op naar ronde 18
 
Gefeliciteerd dames! Wat een mooi nieuws.
Ben zelf weer een beetje bijgekomen van de teleurstelling, hopen dat maart een goede maand is voor ons. Nod wordt 7 maart als het goed is dus dat duurt echt nog lang, maar ik blijf nog lekker meelezen hier!
 
Terug
Bovenaan