NOD februari 2022

@Frasseke, ik duim voor je dat je vrijdag opnieuw mag testen! (Ik neem me ook steeds voor dat ik dan een paar dagen wacht, maar na een paar uur heb ik dan alweer een paar testen versleten ??)
 
@Saartje ja dat is waar. Jij ook alvast Gefeliciteerd! ?
@Frasseke, spannend! Ik hoop dat je vrijdag mag gaan testen! Ik ga voor je duimen.
 
@Saartje oh wat vervelend dat je zo'n lange nasleep hebt van de miskraam. Hopenlijk krijg je snel groen licht!
@Frasseke zolang het nog niet doorzet is er nog hoop! Ik gun je echt een positieve test vrijdag!
Hier nog 1 wachtweken te gaan. Nod 8 maart. Ben er deze maand wel echt minder mee bezig geweest en dat was fijn (ook geen ovulatietesten dagelijks gebruikt). Voelt veel fijner dan bij elk steekje of dingetje denken 'zou het? Is het dan toch?'. We gaan het zien volgende week of het geholpen heeft..
 
Bij mij de laatste keer 25 januari mijn menstruatie geweest. Nog geen positieve test. Dus ik ga sowieso door naar maart. Iedereen met een positieve test van harte gefeliciteerd en veel geluk voor de rest.

Ik heb het deze maand goed van mij af kunnen zetten, ben hierdoor ook minder actief op het forum omdat Ik merkte dat ik me zelf anders helemaal gek maak. Maar ik lees zeker op de achtergrond mee
 
Iedereen is wat minder actief in dit topic zo te zien!
Hier af en toe wat krampjes, maar eigenlijk niks spannends, nog een paar dagen afwachten.
Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?
 
@Idem, inderdaad het begint rustig te worden, maar denk dat iedereen langzaam overgaat naar NOD maart oid.
Hier nogsteeds geen ongesteldheid. Wel meer bruine afscheiding, dus denk dat het ergens door gaat zetten. Ben ondertussen op dag 33 van een normaal 28 dagen (volgens app gemiddeld 30) cyclus. Het probleem is dat ik niet echt mijn ovulatie heb kunnen vinden afgelopen maand, maar vruchtbaarslijm stopte 13 a 14 feb... Misschien is er nog hoop, maar met de afscheiding ga ik er niet van uit. Ook aangezien we nu al 3 weken niet gezellig kunnen maken ? Ik wacht nog rustig (vanbuiten) af en als ik nog geen helderrood krijg wordt het testen vrijdagochtend. Dan dit weekend lekker wel samen met mijn man! Dus dat is wel een goed weekendplan ?
 
@idem klopt, ook vanuit mijn kant wat stiller. Merk dat ik er een beetje doorheen zit. Morgen heb ik mijn nod. Heb totaal niet het idee dat ik zwanger ben, ondanks de bekende klachten. Gister een test gedaan, en later een indroogstreepje gezien. Dus mijn gevoel gaat even alle kanten op maar ga er niet vanuit dat het gelukt is nu.. en daar baal ik natuurlijk zacht gezegd als een stekker van..
Het weekend moeten wij beide weer werken, werken in de zorg, dus weinig plannen... en jij/jullie?
 
@Frasseke, wel echt frustrerend/spannend dat het niet echt doorzet. Zo blijft de hoop dat het misschien toch gelukt is! Hopen wij natuurlijk ook voor jou, we duimen voor je als je vrijdag gaat testen! Fijn dat je dit weekend weer samen met je man bent!
@bosbesje je gevoel is heel herkenbaar, de dag dat ik ongesteld wordt voelt altijd als een klap, alsof je die dag weer tegen een muur loopt. Een indroogstreepje geeft misschien toch wel hoop, dat had ik ook bij mijn eerste zwangerschap (savonds getest, wit en sochtends was er een streepje). 
Zaterdag komen er gezellig vrienden met kindjes bij ons eten en zondag gaan we even lekker de stad in. Zomerspulletjes shoppen omdat we over een maandje op vakantie gaan!
 
Terug
Bovenaan