NOD februari 2022

Aah nee balen voor jullie beide meiden.. ??

@hasiE je moet tellen van de dag dat je echt vloeit. Dus als het pas helderrood is en meer dan alleen een beetje afscheiding.
 
Ik heb vandaag mijn verwachtte NOD nog niets te bekennen, maar early test was zo negatief als maar kan. Dus even de duivels afwachten en dan door naar ronde 9..??
 
Ik bleek deze maand sowieso weer voor noppes mee te hebben gedaan. Ik bloed nog regelmatig na mijn (opgewekte) miskraam begin december. Opnieuw een echo gehad vorige week en er zat nog steeds van alles. 9 maart een hysteroscopie, dus ik mag deze ronde (eisprong 1 maart) ook niet meedoen. Afgelopen donderdag verloor ik ook nog een stolsel ter grootte van een klein ei, dus ik ben benieuwd wat er allemaal nog zit dat een nieuwe zwangerschap tegenhoudt. Ik word er ondertussen wel moedeloos van. Ik was in december iets meer dan 9 weken zwanger (vruchtje al gestopt bij 7,5 week), en ik heb er nu nog steeds problemen van ?. 
 
@Saartje begrijpelijk dat je er moedeloos van bent. Echt heftig. Sterkte.
Ik ga helaas door naar ronde 4. Ben er voor het eerst echt verdrietig van. Ben zondag jarig en had graag mijn wens gevuld gezien.  Maargoed, dan lees je een bericht zoals Saartje en denk ik.. waar zeik ik nou over. 1 dag verdrietig zijn en door. Mijn volgende NOD is 28 maart, zou betekenen uitgerekende datum 5 december haha gelukkig is dat bijna nooit waar. Eerst maar zwanger worden. 
 
@Saartje, wat vervelend zeg.. je wil gewoon door en dan kan het niet.?

@kashima ja lekker even balen en dan weer door. Ik denk ook wel eens valt nog mee.

Ik zit ondertussen nog steeds te wachten dat ik echt ongesteld wordt. Ik dacht vanochtend een beetje roze afscheiding te hebben dus hoop dat het dan snel gaat doorzetten, maar ik wacht nog maar af. Als het donderdag nog niet doorgezet is ga ik maar weer opnieuw testen, vrijdagochtend.
 
[quote quote=10535456]@Saartje begrijpelijk dat je er moedeloos van bent. Echt heftig. Sterkte. Ik ga helaas door naar ronde 4. Ben er voor het eerst echt verdrietig van. Ben zondag jarig en had graag mijn wens gevuld gezien. Maargoed, dan lees je een bericht zoals Saartje en denk ik.. waar zeik ik nou over. 1 dag verdrietig zijn en door. Mijn volgende NOD is 28 maart, zou betekenen uitgerekende datum 5 december haha gelukkig is dat bijna nooit waar. Eerst maar zwanger worden.[/quote]
 
@Kashima, perspectief is altijd goed, maar je mag zeker even balen en verdrietig zijn hoor!
En alvast gefeliciteerd, ik ben toevallig ook deze week jarig ?
 
 
Terug
Bovenaan