Nod Februari 2024

Mijn NOD zit tussen 31 januari en 3 februari, denk ik. Mijn ovulatietest is nog negatief, dus over een week weet ik zeker wanneer mijn ovulatie is, en dus wat de NOD zo'n beetje is... mijn cyclus is 26-31 dagen geweest in het afgelopen jaar.

Laatst bewerkt:
Hier afgelopen week ongesteld geweest. Ik heb een wisselende cyclus tussen 39/45 dagen. Dus ergens NOD rond 14- 20 februari
Of niet natuurlijk

Ik ben mezelf aan het afleiden met een nieuwe opleiding (zelfstudie MBO), nieuwe hobby's (ben begonnen met basgitaar sinds een paar weken, en judo in september, ook goed voor de fitheid). Oude hobby's weer serieuzer mee aan de slag. Het huis ook beter opruimen, heb nu alles in huis om zelf een kast voor de berging in elkaar te timmeren. Het helpt wel, maar ben er toch nog redelijk intensief mee bezig, merk ik :giggle:

Ik ben mezelf aan het afleiden met een nieuwe opleiding (zelfstudie MBO), nieuwe hobby's (ben begonnen met basgitaar sinds een paar weken, en judo in september, ook goed voor de fitheid). Oude hobby's weer serieuzer mee aan de slag. Het huis ook beter opruimen, heb nu alles in huis om zelf een kast voor de berging in elkaar te timmeren. Het helpt wel, maar ben er toch nog redelijk intensief mee bezig, merk ik :giggle:
Als ik 1 ding niet meer doe is het een studie ter afleiding haha. Daar heb ik lang van op de blaren gezeten ook al heb ik het papiertje wel gehaald. Hobby's zou ik ook weer willen oppakken maar we zitten nog met een verbouwing op zolder die over 2 weken pas af is. Dus het is overal nog rommelig en mijn handen jeuken om daarna alles netjes te maken en op te ruimen/in te richten. Wel leuk judo! Heb je daar al eerder ervaring mee? Lijkt me wel lastige sport met een kinderwens

Als ik 1 ding niet meer doe is het een studie ter afleiding haha. Daar heb ik lang van op de blaren gezeten ook al heb ik het papiertje wel gehaald. Hobby's zou ik ook weer willen oppakken maar we zitten nog met een verbouwing op zolder die over 2 weken pas af is. Dus het is overal nog rommelig en mijn handen jeuken om daarna alles netjes te maken en op te ruimen/in te richten. Wel leuk judo! Heb je daar al eerder ervaring mee? Lijkt me wel lastige sport met een kinderwens
Nou de studie is niet alleen ter afleiding, haha, wil ook gewoon eens een keer een diploma halen (heb m'n middelbare niet afgemaakt).

Judo had ik nog geen ervaring mee, wel andere vechtkunsten in mijn vroege tienerjaren (nooit echt serieus mee geweest). Ik heb de afgelopen Japans lopen leren, dus vond het wel passen. En wil ook wel fitter zijn, en ga niet zo goed op de gym en bootcamps. Dit is veel leuker. Ik heb het er met de sensei over gehad, en hij zegt dat het geen probleem hoeft te zijn. Natuurlijk zal ik als ik zwanger mocht worden de trainingsstijl aanpassen, maar voorlopig heb ik er vooral plezier, voldoening en 3 uur intensieve sport per week aan.

Terug
Bovenaan