Nod Februari 2024

Nou ik heb respect hoor. Ik vind het met een kleintje erbij moeilijk om tijd te creëeren voor dit soort dingen. Leuk dat je dit kan blijven doen! Ik heb ook tot 22 weken aangepast kickboxlessen gedaan (zaktraining). Laten we hopen op een vruchtbare maand.
 
Nou ik heb respect hoor. Ik vind het met een kleintje erbij moeilijk om tijd te creëeren voor dit soort dingen. Leuk dat je dit kan blijven doen! Ik heb ook tot 22 weken aangepast kickboxlessen gedaan (zaktraining). Laten we hopen op een vruchtbare maand.
Ik heb voorlopig alleen maar parttime kleintjes (oppaskindjes 5 dagen in de week, heb ze al sinds praktisch de geboorte, 5 en 2).
 
Hi! Ik meld mij (helaas) weer in het nieuwe februari topic, voor ronde 6 (of 7), eerste kindje. Nieuwe NOD is denk ik 13 februari.
 
Ik mag ook weer mee doen voor een NOD ergens in februari met IUI. Als de hormonen weer goed aanslaan verwacht ik rond 20 februari mijn NOD te hebben.

Heb trouwens vandaag voor het eerst acupunctuur gedaan. Lees veel verhalen dat dit ondersteunend kan zijn. Ik hoop vooral dat ik de wachtweken wat rustiger door kan komen☺️
 
Terug
Bovenaan