Nod Februari 2024

Hoi hoi;
Ik schuif ook door naar de volgende ronde.
9dpo paar druppels roze verloren.. daardoor heel veel hoop deze ronde… had op 29 jan mijn NOD, maar vanochtend(11dpo) heel wat roze bij afvegen..

4e ronde 1ste kindje.
NOD 25 feb.
 
Ik verwacht mijn menstruatie op 5 februari, maar heb mezelf beloofd dat ik op 3 feb a mg testen met een extra gevoelige test (ga me toch niet kunnen inhouden). Zaterdag, dus!
 
Mijn ovulatie is nu 3/4 dagen terug en heb sinds gisteren wat bloedverlies….minder dan een menstruatie maar meer dan een veegje. Ik heb deze hele maand al doorbraakbloedingen, heel vervelend. Ben bang dat het zo niet echt iets wordt deze ronde
 
Hoi! Voor het eerst op dit forum hier. Na een miskraam probeer ik weer opnieuw zwanger te worden. Mij NOD was afgelopen zaterdag 31 Jan. maar test alleen maar negatief (vorige week met een extra vroege test een heeeel licht streepje) maar nog steeds niet ongesteld. Wel al 1,5 week last van kramp en eten valt vaak niet lekker. Symptomen voelden wel als zwanger.. of zou mn lichaam me voor de gek houden. Heb best onregelmatige cyclussen. Ene keer 36 dagen, maar soms ook 42. Wat denken jullie?
 
Hoi! Voor het eerst op dit forum hier. Na een miskraam probeer ik weer opnieuw zwanger te worden. Mij NOD was afgelopen zaterdag 31 Jan. maar test alleen maar negatief (vorige week met een extra vroege test een heeeel licht streepje) maar nog steeds niet ongesteld. Wel al 1,5 week last van kramp en eten valt vaak niet lekker. Symptomen voelden wel als zwanger.. of zou mn lichaam me voor de gek houden. Heb best onregelmatige cyclussen. Ene keer 36 dagen, maar soms ook 42. Wat denken jullie?
Je bedoelt 27 januari? Hoe lang geleden was je miskraam? Zou het kunnen zijn dat daar nog hormonen van over zijn?
 
Terug
Bovenaan