Nod Februari 2024

Na een gekke cyclus waarin een follikel van 13 mm ineens weg was ten tijde van een niet volledig positieve ovulatietest.. heb ik nog een week moeten doorspuiten met ovaleap.. zonder ook maar enkele groei.. toch de vraag gesteld is dat ene eitje mogelijk toch niet gesprongen.. zou onwaarschijnlijk zijn gezien het feit dat ik ovaleap doorspuitte, ze dachten dat die ene gekrompen was en dat het lichaam tijd nodig had om opnieuw te beginnen.. Uiteindelijk op eigen initiatief gestopt nadat er na een week spuiten zonder resultaat.. vrijdag getest met het idee dat als er toch mogelijk iets gesprongen was dat ik dan ook toch ongesteld had moeten worden.. ik dacht ik sluit het uit want dan weet ik dat ik moet wachten op een ongesteldheid want ik had eigenlijk over paar dagen afspraak in andere kliniek.. Wat bleek tot onze eigen grote verbazing hij werd al binnen 1 minuut positief.. kan het nog steeds niet geloven .. na 2 jaar en 3 maanden eindelijk een positieve test! ❤️ nu hopen dat het goed verloopt
 
Gefeliciteerd Cardiozuster, wat fijn zeg!

Hier was afgelopen donderdag 14 dagen na mijn ovulatie dus getest maar negatief. Nu alweer 3 dagen verder en nog geen menstruatie te bekennen. Ik had rond en kort na mijn ovulatie nog wat korte bloedingen, lijkt me toch niet dat dat dan al een menstruatie is geweest…..allemaal heel vaag dus op het moment, hopelijk komt mijn menstruatie snel weer door dan weet ik tenminste waar we nu staan.
 
Na een gekke cyclus waarin een follikel van 13 mm ineens weg was ten tijde van een niet volledig positieve ovulatietest.. heb ik nog een week moeten doorspuiten met ovaleap.. zonder ook maar enkele groei.. toch de vraag gesteld is dat ene eitje mogelijk toch niet gesprongen.. zou onwaarschijnlijk zijn gezien het feit dat ik ovaleap doorspuitte, ze dachten dat die ene gekrompen was en dat het lichaam tijd nodig had om opnieuw te beginnen.. Uiteindelijk op eigen initiatief gestopt nadat er na een week spuiten zonder resultaat.. vrijdag getest met het idee dat als er toch mogelijk iets gesprongen was dat ik dan ook toch ongesteld had moeten worden.. ik dacht ik sluit het uit want dan weet ik dat ik moet wachten op een ongesteldheid want ik had eigenlijk over paar dagen afspraak in andere kliniek.. Wat bleek tot onze eigen grote verbazing hij werd al binnen 1 minuut positief.. kan het nog steeds niet geloven .. na 2 jaar en 3 maanden eindelijk een positieve test! ❤️ nu hopen dat het goed verloopt
Wauw fantastisch! Gefeliciteerd ❤️
 
Hee meiden,
Ik zit inmiddels in ronde 3 na een vmk in december. Even niet helder wanneer mijn NOD is, maar deze week ergens zou mijn eisprong moeten zijn. Nu doe ik actionovulatietesten, maar die zijn tot dusver al 4 dagen met een licht streepje... Eergisteren voelde ik een steek aan de rechterkant van mijn buik. Korte steek, dus verder niet langdurige kramp. Dacht even: o zou dat m'n ei zijn?

Maar ben even benieuwd: hoe is jullie ervaring met action ovulatietesten?
Misschien is het al genoemd in dit topic, dus ga nu ook even jullie berichtjes lezen :)

Groetjes en succes allemaal!
ik gebruik ook de ovulatietesten van de action! Werken prima en geven een goede positieve streep, heb hem zelf eens getest tegelijk met een cb ovulatietest, gaven allebei positief aan.
 
Bedankt allemaal!

Hopelijk voor jullie ook goede resultaten!
Na een gekke cyclus waarin een follikel van 13 mm ineens weg was ten tijde van een niet volledig positieve ovulatietest.. heb ik nog een week moeten doorspuiten met ovaleap.. zonder ook maar enkele groei.. toch de vraag gesteld is dat ene eitje mogelijk toch niet gesprongen.. zou onwaarschijnlijk zijn gezien het feit dat ik ovaleap doorspuitte, ze dachten dat die ene gekrompen was en dat het lichaam tijd nodig had om opnieuw te beginnen.. Uiteindelijk op eigen initiatief gestopt nadat er na een week spuiten zonder resultaat.. vrijdag getest met het idee dat als er toch mogelijk iets gesprongen was dat ik dan ook toch ongesteld had moeten worden.. ik dacht ik sluit het uit want dan weet ik dat ik moet wachten op een ongesteldheid want ik had eigenlijk over paar dagen afspraak in andere kliniek.. Wat bleek tot onze eigen grote verbazing hij werd al binnen 1 minuut positief.. kan het nog steeds niet geloven .. na 2 jaar en 3 maanden eindelijk een positieve test! ❤️ nu hopen dat het goed verloopt
Gefeliciteerd cardiozuster
Hopelijk binnenkort een goede echo
 
Op dag 22 nog geen enkele groei zichtbaar bij de follikels. Deze ronde wordt afgebroken. Krijg nu hormonen om de menstruatie op te wekken. Geen NOD in februari voor ons. Hopelijk mogen we in maart weer mee doen☺️
 
Terug
Bovenaan