Na een gekke cyclus waarin een follikel van 13 mm ineens weg was ten tijde van een niet volledig positieve ovulatietest.. heb ik nog een week moeten doorspuiten met ovaleap.. zonder ook maar enkele groei.. toch de vraag gesteld is dat ene eitje mogelijk toch niet gesprongen.. zou onwaarschijnlijk zijn gezien het feit dat ik ovaleap doorspuitte, ze dachten dat die ene gekrompen was en dat het lichaam tijd nodig had om opnieuw te beginnen.. Uiteindelijk op eigen initiatief gestopt nadat er na een week spuiten zonder resultaat.. vrijdag getest met het idee dat als er toch mogelijk iets gesprongen was dat ik dan ook toch ongesteld had moeten worden.. ik dacht ik sluit het uit want dan weet ik dat ik moet wachten op een ongesteldheid want ik had eigenlijk over paar dagen afspraak in andere kliniek.. Wat bleek tot onze eigen grote verbazing hij werd al binnen 1 minuut positief.. kan het nog steeds niet geloven .. na 2 jaar en 3 maanden eindelijk een positieve test! nu hopen dat het goed verloopt