Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jeetje, lijkt me een zwaar traject Ik hoop voor je dat er groei te zien is komende dinsdag! Heel veel sterkte <3Hier ook een dilemma met carnaval. Zit op dag 18 van de cyclus (iui). Tot nu toe geen enkele groei te zien en uit de bloedwaarden van vandaag blijkt dat er nog helemaal niets gebeurt. Nu gaan ze dinsdag nog een laatste keer een echo maken, mocht er dan geen groei zijn breken ze de cyclus af en gaan ze de menstruatie opwekken. Kans bestaat dus dat we deze ronde helemaal geen kans krijgen. Wat gaan we doen met de drankjes? Laten staan of het er maar even van nemen. Ben sowieso geen grote drinker. Vind het mentaal deze ronde erg zwaar met de vele ziekenhuisbezoekjes en teleurstellingen dat de hormonen niet aanslaan.
Nooit Action gebruikt, maar over het algemeen hb ik altijd een aantal dagen lichte streepjes, en dan opeens een donkerrode streep. Het is gewoon een steile piek!Hee meiden,
Ik zit inmiddels in ronde 3 na een vmk in december. Even niet helder wanneer mijn NOD is, maar deze week ergens zou mijn eisprong moeten zijn. Nu doe ik actionovulatietesten, maar die zijn tot dusver al 4 dagen met een licht streepje... Eergisteren voelde ik een steek aan de rechterkant van mijn buik. Korte steek, dus verder niet langdurige kramp. Dacht even: o zou dat m'n ei zijn?
Maar ben even benieuwd: hoe is jullie ervaring met action ovulatietesten?
Misschien is het al genoemd in dit topic, dus ga nu ook even jullie berichtjes lezen
Groetjes en succes allemaal!
Bij mij werken die van de action prima. Ik krijg daar een hele duidelijk streepje bij als de eisprong zo ver isHee meiden,
Ik zit inmiddels in ronde 3 na een vmk in december. Even niet helder wanneer mijn NOD is, maar deze week ergens zou mijn eisprong moeten zijn. Nu doe ik actionovulatietesten, maar die zijn tot dusver al 4 dagen met een licht streepje... Eergisteren voelde ik een steek aan de rechterkant van mijn buik. Korte steek, dus verder niet langdurige kramp. Dacht even: o zou dat m'n ei zijn?
Maar ben even benieuwd: hoe is jullie ervaring met action ovulatietesten?
Misschien is het al genoemd in dit topic, dus ga nu ook even jullie berichtjes lezen
Groetjes en succes allemaal!