Nod februari

<p style="text-align: left;">Was er hier al een topic over?</p><p>Anders bij deze ?</p><p>Mijn volgende menstruatie staat voor 1 februari. Met oud&nieuw ongesteld geworden dus kon ik lekker aan de prosecco.</p><p>2019 wordt ons jaar, we gaan voor ronde 5 en ik heb al meer het gevoel een goede cyclus te hebben! </p>

Hoi! Ik schrijf mee, maar ik weet niet of we dan weer zijn begonnen met proberen zwanger te worden. Op 18 en 19 november zijn onze zoons Daan en Koen geboren en overleden na een zwangerschap van bijna 21 weken. We hebben de wens om weer een kindje te krijgen. Wanneer we weer gaan proberen is nog niet helemaal duidelijk, maar het zou best al op korte termijn kunnen zijn. Ik heb nu één menstruatie gehad na mijn bevalling. Als mijn cyclus weer regelmatig is, dan zou mijn NOD op 14 februari zijn (voor mijn NOD in januari gaan we sowieso niet beginnen). Succes allemaal!

[quote quote=10150590]Hoi! Ik schrijf mee, maar ik weet niet of we dan weer zijn begonnen met proberen zwanger te worden. Op 18 en 19 november zijn onze zoons Daan en Koen geboren en overleden na een zwangerschap van bijna 21 weken. We hebben de wens om weer een kindje te krijgen. Wanneer we weer gaan proberen is nog niet helemaal duidelijk, maar het zou best al op korte termijn kunnen zijn. Ik heb nu één menstruatie gehad na mijn bevalling. Als mijn cyclus weer regelmatig is, dan zou mijn NOD op 14 februari zijn (voor mijn NOD in januari gaan we sowieso niet beginnen). Succes allemaal![/quote]Wat heftig om te lezen BenB! Hoop mee voor je dat het snel weer raak is. Ik mag helaas ook weer mee voor de volgende ronde. Mijn menstruatie heeft vandaag doorgezet en nu is de NOD 02-februari. Heb zelf 2x een mk gehad in 2018 en hoop dat het dit jaar echt beter gaat worden. Van de gyn. moet ik nog 12 maanden proberen omdat ik wel zwanger kan worden. Heel frustrerend om continu maar te wachten, na deze maand zijn we officieel een jaar aan de hormonen en dat heeft tot nu toe nog geen goede zwangerschap opgeleverd. Fingers crossed voor deze ronde.

Ben B.  Wat heftig zeg. Wat klink je sterk. Je schrijft positief. Goed om te lezen. Voor de andere dames. Ik klets lekker mee. September 2018 gestopt met de pil. Hierna cyclus van 24,23,55 dagen. Dus 3 rondes verder. Nu begin ronde 4, cd3. Dus ongesteld. Ben 39, willen graag een tweede kindje.  Onze oudste 12 jaar geleden ons leven verrijkt.  Februari Nod.  Weet alleen niet wanneer, vanwege onregelmatige cyclus.  

Ik kan denk ik ook meeschrijven. 31 december eenmalig wat roze bij afvegen. Sinds gisteren 's ochtends en s avonds af en toe wat bruine prut na plassen. Een enkele keer een drupje in de wc en een paar keer bij afvegen. Overdag helemaal niks. Gisteren moest ik ook echt niet normaal veel plassen. Niet een paar druppels, maad echt kleine plasjes. Voelde alsof iemand constant in mn blaas drukte.Menstruatie zal morgen wel doorzetten. Dan is mijn NOD ergens in week 6 (4-10 feb. Onregelmatige cyclus).

[quote quote=10151266]Ik kan denk ik ook meeschrijven. 31 december eenmalig wat roze bij afvegen. Sinds gisteren ’s ochtends en s avonds af en toe wat bruine prut na plassen. Een enkele keer een drupje in de wc en een paar keer bij afvegen. Overdag helemaal niks. Gisteren moest ik ook echt niet normaal veel plassen. Niet een paar druppels, maad echt kleine plasjes. Voelde alsof iemand constant in mn blaas drukte. Menstruatie zal morgen wel doorzetten. Dan is mijn NOD ergens in week 6 (4-10 feb. Onregelmatige cyclus).[/quote]Ben benieuwd detijdisrijp of het door zet. Ik hoop voor je dat het misschien toch anders inhoudt.. 

Ja veel plassen klinkt toch ook als zwanger samen met dat afvegen.@ B&B pff lijkt me heel dubbel... ik had het een halfjaar op hold gezet denk ik... of er niet zo actief op een forum mee bezig. Had het zelf denk ik niet gekund zo snel alweer proberen. Maar aan de andere kant is het ook weer heel begrijpelijk want jullie waren al zo ver.

Terug
Bovenaan