Nod februari

Het wil nog niet echt doorzetten. Vannochtend wel meer tijdens plassen. Maar vervolgens nogsteeds geen maandverband of tampon hoeven gebruiken. Maar leek me wel echt te veel voor een zwangerschap. Ik heb zondagochtend een test gedaan. Die was negatief. Ik heb nu alleen geen idee welke dag mn nieuwe cyclus is gestart. Normaal is dat gewoon de dag dat het echt doorzet.

Ik heb nu zaterdag 1x en vandaag 1x wat meer bloed gehad. Dat in de wc het er echt wel rood uitzag. Vandaag ook 1x een druppel in slipje.Verder een paar keer rood bloed bij afvegen en paar keer bruine prut bij afvegen en enkel druppeltje. Tussendoor steeds helemaal niks. Normaal ben ik gewoon 3 dagen goed ongesteld en moet ik regelmatig tampon verwisselen. 

@Knuffeltje, we zijn gewoon nog niet compleet. Vlak na de bevalling hebben we het met de gynaecoloog gehad over opnieuw zwanger worden. We wilden kijken wanneer voor ons de tijd weer rijp zou zijn. Zou dat een jaar zijn, dan is het goed. Is dat 2-3 maanden, dan is het ook goed. Ik ben buiten dit forum veel in gesprek met lotgenoten. Ook mensen die snel weer zwanger wilden worden. Hier vind ik het gewoon leuk om bij te houden of er iemand zwanger is. Ik gun iedereen dat geweldige gevoel van een positieve zwangerschapstest. 

@de tijd is rijp,Ik heb hier hetzelfde probleem. Erg onregelmatige cyclus. Nu 2x rond 48 dagen dus geen idee wanneer die precies moet vallen. Ik had een goed gevoel over deze ronde maar zaterdagavond met afvegen inderdaad wat rozig. Zondag en vandaag minimaal bruinig maar verder geen bloed te bekennen. Morgenochtend voor de zekerheid een test doen en anders ga ik er toch maar vanuit dat dit mijn menstruatie is voor deze maand hoe raar ook? Ik heb dit ook nog nooit gehad:(

Oh er was al een topic! Had ook een topic aangemaakt, had deze niet gezien. Maar goed, ik ga ook mee naar februari!NOD 7 februari! 

Hoi dames,Na maanden wachten en meelezen op dit forum vanaf de zijlijn, mag ik me nu eindelijk aanmelden voor mijn eerste nod. Vandaag is mijn menstruatie begonnen. Mijn nod zal 6 februari zijn. Vind het zo spannend! Eerst nog duimen op een goede echo morgen vanwege een knobbel in mijn borst. Hoop dat ik onze kinderwens niet nog verder uit moet stellen.. (dit moest eerst door een vakantie in zika gebied)Ik hoop op een heleboel positieve testen voor iedereen in februari! Liefs, ongeduldige 

Leuk @Femstra samen aftellen! Ik herken je van vorige topics. Je hebt ook moeten wachten vanwege een reis naar zika gebied toch? 

Terug
Bovenaan