Nod februari

Goedemorgen! NOD op 2 feb, ronde 4. Normaal veel menstruatieklachten in de week voor menstruatie, nu nog helemaal niks. Al 2 dagen extreem moe. Vanochtend duizelig en voel me slap.. Zou het?? Spannend!!

Hoi,

mijn nod is dinsdag 5 feb.
super spannend.. heb al erg last van me borsten en sinds vandaag super moe wakker geworden en nog steeds een slap en loom gevoel en af en toe hier en daar wat krampjes. 

Hi Dames, 
Ik ben me aan het bedenken of we deze ronde moeten overslaan of niet. Ik heb sinds gister een antibiotica kuur: Amoxicilline die geen pijnstillende werking heeft dus daarnaast slik ik ook paracetamol, geen ibru omdat die tijdens gebruik onvruchtbaar kunnen maken. Dus pak al bewust paracetamol. En de antibiotica zou ook geen probleem moeten zijn met zwanger worden en tijdens zwangerschap. Maar toch... wat denken jullie?
komende maandag 4e word ik geholpen aan mijn tand en mij ovulatie staat op de 8e. 
Bewust overslaan of toch proberen?

Hoi, ik zou het gewoon proberen hoor! Amoxicilline is veilig tijdens een evt zwangerschap, ik zou niet bewust overslaan in dit geval. Maar je moet denk ik vooral doen waar jij je goed bij voelt! Succes met de ingreep. 

@ Naliefa: amoxicilline is niet teratogeen, dat wil zeggen dat het geen afwijkingen bij de baby kan veroorzaken. Ibu kun je inderdaad in het 1e trimester beter vermijden, dus als je uitkomt met paracetamol is dat beter. 

Ik heb trouwens een vraagje. Ik gebruiik een app (kijk naar slijm en stand BMM) om te kijken wanneer ik vruchtbaar ben. en nu volgens de app buiten mijn vruchtbare dagen (dag 20 met cyclus van 30) , maar vanochtend echt een hoge-zachte BMM gehad (sorry voor de tmi..). Dus ga nu heel erg twijfelen of ik niet een extreem korte lf heb. Zou het zin hebben om nu nog ovulatietesten te gaan gebruiken? Of ben ik daar toch echt te laat mee? 

Terug
Bovenaan