Nod februari

Bezigbijtje, je kan het proberen toch? Ik weet niet welke testen je hebt maar heel duur zijn ze niet dus al probeer je het nog een week? Dan heb je het ieder geval uitgesloten of je krijgt alsnog een knaltest en kan er nog wat aan doen. Ik zou er vandaag sowieso nog 1 doen om te kijken wat die aangeeft.

@harmaB en Bezigbijtje,
Bedankt voor jullie reactie. Geeft mij toch weer wat rust! 
Ik ga zo even naar de action om nieuwe ovulatie testen te halen omdat deze maand mijn cyclus net even iets anders was dan test ik gewoon een ruimere periode deze komende week. We gaan er gewoon voor. 
Normaal gesproken is mijn ovulatie de 8e en mijn NOD de 23e. Gelukkig vind ik de eerste 2 weken snel gaan. De laatste 2 weken zijn altijd het meest lastig om geduldig te bliiven haha!
Liefs!

Oke.... ik snap er helemaal niks meer van!! Zo net veel afscheiding gehad en kon er allemaal draden mee trekken.... maar de afscheiding was een combinatie van dik wit, doorzichtig en plakkerig spul. De draden die ik kon maken bestonden ook uit klontjes zef maar... sorry voor de details haha. 
Mijn nod is 3 februari, maar ik twijfel nu of ik de eisprong nu heb.... ik heb dit namelijk nooit voor mijn menstruatie... iemand ervaring hiermee??

Ja kabouter ik heb weer getest kon het niet laten test was donkerder dan gister  ? mn vriend zei het ook nu wachten tot zaterdag 
heb altijd cyclus tussen 26/28 dagen weet niet precies Wnnr mn ovu was. Maar zaterdag is het pas dag 28

@Tulpelientje: je kunt ook een combinatie hebben van verschillende soorte slijm, dan moet je altijd van het "meest vruchtbare" uitgaan. Dus dit klinkt wel als vruchtbaar slijm!! Je kan trouwens 3-5 dagen voor je ovulatie al vruchtbaar slijm krijgen... Maar ik zou zeggen klussen.  

Ik sluit me helaas ook weer aan. Wist niet helemaal zeker of ik deze maand wel mee wilde lezen. Ik merk dat elke maand de teleurstelling groter wordt. Dit wordt ronde 6 voor ons. En mijn NOD is 20 februari dit keer. 
Sinds vorige ronde gebruiken we actief ovulatietesten. En ik kan zeggen dat het me wel wat rust gegeven heeft. Die ene dikke positieve test gaf me rust. Dat is wel ovuleer. Ik ben namelijk al 34. Dus ik maak me best wat zorgen over mijn leeftijd. Hoewel ik behoorlijk regelmatig ben. 26-28 dagen cyclus elke keer. Zaterdag begin ik weer met de ovulatietesten voor de volgende vruchtbare periode. Al had ik afgelopen ronde pas op CD 15/16 ovulatie. 

Terug
Bovenaan