Nod februari

@Kabouter. Ja ik denk inderdaad een innesteling die niet is goed gegaan en dat valt dan op als je jaren(bijna) je menstruatie met de klok gelijk kan zetten zeg maar haha. Ik heb het van me afgezet was even schrikken vooral mijn man die kreeg het namelijk ook mee. Maar we gaan gewoon door en testen deze maand iets eerder voor de ovulatie zodat ik hem niet mis. Inderdaad de 2e ronde pas.
succes allemaal

@Avb89 niet echt een korte cyclus, 29 dagen. Maar ik had morgen 2 weken geleden een knal test dus had daar 2 weken bij geteld om mijn maand verder te berekenen.
Mijn cyclus is wel altijd 29 dagen, redelijk stabiel dus maar nu ik bezig ben met ovulatietesten blijkt dat mijn eisprong later is en ik dus eerder ongesteld word.

Even een vraagje.
Ik zit sinds dinsdag in de vruchtbare periode en nu heb ik dinsdag en gisteren een ovulatietest gedaan en beide waren negatief. Net weer 1 gedaan en er is nu een streep zichtbaar, nog niet knal maar zichtbaar.
Hoe vaak testen jullie vanaf nu?
En betekend dit dat ik echt een eisprong heb?

@taartjuh nee idd mooie cyclus Mijnes is vaak 26/27 dagen en vaak dag 13 ovu maar soms had ik in de loop van de vruchtbare dagen oplopende streep 1 dag tussendoor Omo wit 1/2 dagen later knal streep.
als je er nu bewust mee bezig bent let je ook veel meer op alles die ovu testen zijn wel fijn dan weet je ook waar je aan toe bent en dat je ovuleert 

@elena ik heb altijd gelezen dat je 2 dezelfde knal strepen op je ovulatietest moet hebben dat betekend dat je ei gaat springen bij mij duurt ook altijd aantal dagen tot knal streep soms ook een dag midden in Mn vruchtbare week een Omo witte test. Ik gebruikte sensi dipsticks van sensitest kost bijna niks en discrete verpakking die door de brievenbus past.

Ik ga al door naar maart want er was denk ik deze week wel een innestelling maar die ging blijkbaar niet goed. Dus al ongesteld na een groot stolsel iets te hebben verloren.

Terug
Bovenaan