Nod februari

NOD 1 feb: Taartjuhh – 25 jaar – 1e kindje – ronde 5 – ongesteld
NOD 1 feb: Lcmbertens – 36 jaar – 3e kindje poging 2 – ronde 3 – negatieve test (30 jan)
NOD 1 feb: Avb89- 29 jaar -1e kindje – ronde 19 -1e ronde na BBZ – (licht) positieve test
NOD 2 feb: Knuffeltje – 25 jaar – 1e kindje – ronde 5
NOD 2 feb: HarmaB – 30 jaar – 1e kindje – ronde 4
NOD 3 feb: Tulpelientje – 26 jaar – 1e kindje – ronde 5
NOD 5 feb: Ongeduldige – 28 jaar – 1e kindje – ronde 1
NOD 5 feb: Ramboo – 26 jaar – 1e kindje – ronde 2
NOD 5 feb: Bobbyv – 26 jaar – 1e kindje – ronde 1
NOD 5 feb: Facha - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1
NOD 6 feb: Framboos – 26 jaar – 1e kindje – ronde 4
NOD 6 feb: Zeeuws-meisje – 26 jaar – 1e kindje – ronde 1
NOD 7 feb: Krekeltje – 29 jaar – 1e kindje – ronde 7
NOD 7 feb: Femstra – 27 jaar – 1e kindje – ronde 2
NOD 7 feb: Sn Snd – 31 jaar – 1e kindje – ronde 0
NOD 8 feb: Kabouter – 32 jaar – 1e kindje – ronde 6
NOD 9 feb: De tijd is rijp – 27 jaar – 1e kindje – ronde 4
NOD 10 feb: Bezig bijtje – 29 jaar – 1e kindje – ronde 2
NOD 10 feb: Liefdee – 29 jaar – 1e kindje – ronde 5
NOD 10 feb: Vlinder – … jaar – … kindje – ronde … na MK
NOD 11 feb: Niet veel soeps – 39 jaar – 2e kindje – ronde 4
NOD 12 feb: JEFFIE – 28 jaar – 1e kindje – ronde 1
NOD 12 feb: Mandareintje – 30 jaar – 1e kindje – ronde 7
NOD 12 feb: Irisxo – 26 jaar – 1e kindje – ronde 2 na BBZ
NOD 15 feb: Lapjesendraadjes – 36 jaar – 1e kindje – ronde 4
NOD 15 feb: Brabantse – 37 jaar – 1e kindje – ronde 2
NOD 17 feb: ElenaW – 34 jaar – 1e kindje – ronde 2
NOD 17 feb: NWJ – 24 jaar – 1e kindje – ronde 4
NOD 18 feb: BenB – 31 jaar – 3e kindje – ronde 1
NOD 20 feb: Ixxomi – 34 jaar – … kindje – ronde 6
NOD 21 feb: Tulpje – 34 jaar – 1e kindje – ronde 6
NOD 23 feb: Naliefa – 28 Jaar – 1e kindje – ronde 2
NOD 25 feb: San-dra 28 jaar – 1e kindje – ronde 3
NOD 25 feb: JessyW – 26 jaar – 1e kindje – ronde 3
NOD 27 feb: Taartjuhh – 25 jaar – 1e kindje – ronde 6
NOD in feb: Veerveer – 26 jaar – 1e kindje – ronde 1

Hallo allemaal,

Ik lees nog steeds lekker mee hier! Wat wordt het een spannende tijd! heel herkenbaar is de twijfel... hier precies t zelfde... eerst dacht ik jaaa ik weet t zeker dit kan niet missen.. en nu denk ik meer niet dan wel... en zo gaat het steeds... mijn nod is ook 10 feb. pas. en heb totaal geen symptomen... andere maanden had ik wel dingen nu niks.. dus we wachten t af!
jammer voor degene die toch ongesteld of maybe vroege mk hebben gehad.. piep zooi maar door naar de volgende ronde! sterkte 

en de rest.. heel veel geluk gewenst! hoop t zo niet alleen voor mezelf maar hoop t ook voor jullie!!

Heel leuk dit forum! (is me eerste keer dat ik op dit forum zit) zal dit een teken zijn :p:p 

Ik heb zondag mijn nod.... hebben jullie ook dat je ineens op ALLES let en ineens vanalles voelt waarvan je niet weet of je het normaal ook voelt en dan bij alles denkt jaaaa misschien is t! Hahahaha erggg!?

Begrijp het niet helemaal.  
26,27 positieve ovulatietest.  Althans dat dachten we hier te zien. 28 alweer lichte streep.  Dus dan uiterlijk 29 januari eisprong.  
Nu twijfel ik, omdat mijn tepels nog steeds gevoelig zijn en borsten zwaar. Heb ik wel een eisprong gehad,  of zijn dit pms symptomen?
Bmm gecontroleerd.  Hard, laag en gesloten.  Wel waterige afscheiding bij het controleren. 
Wie herkent dit en heeft hetzelfde gehad?
Ik weet niet wat er nu aan de hand is. 

@FSZVDW
Ik herken heel erg wat je zegt. Mijn nod is dinsdag en ook ik maak mezelf helemaal gek. Bruine afscheiding, mood swings, alles ruikt sterk en vies, gespannen buik.. 
Zal het allemaal echt zijn of houdt mijn lichaam mezelf voor de gek.. 
Spannende tijd voor iedereen! 
Succes fszvdw de komende dagen. 

Knuffeltje, balen zeg! Hopelijk mag het de volgende ronde wel goed gaan.
FSZVDW, ik herken het! Bij mijn vorige zwangerschap dacht ik ook elke keer van alles te voelen. Bleek een blaasontsteking te zijn haha! De ronde dat het raak was voelde ik juist niets. Ik heb flinke klachten voor ik ongesteld moet worden, maar die maand had ik al die klachten juist niet. Ik was alleen onverklaarbaar moe. Bizar hè hoe we onszelf zo voor de gek kunnen houden?

@Liefde, ja zo herkenbaar je lijkt vanalles te voelen maar toch ook weer niet. Afgelopen maand wist ik zelfs zeker dat ik een vreemde smaak had en dacht ik, Ja! Dit keer is het raak. Maar dan twijfel je weer of je wel echt de veranderingen hebt. En dan duurt wachten lang jeetje! Welkom hier en succes de komende dagen! 
@niet veel soeps, het kan ook zijn dat je eisprong eerder geweest is op de 27e of 28e. Ik had dit afgelopen maand op de 10e en 11e smiddags een positieve test en de 12e smorgens was mijn temperatuur 36.6 normaal 36 dus had ik mijn eisprong gehad. Daar hoeft dus niet lang tussen te zitten 12 tot 48uur na de eerste positieve test springt je ei. Maar dat je bmm dan zo voelt is wel vreemd. Temperatuur je niet?
Ik vind het wel onwijs fijn om hier te lezen en te delen. Hoop dat we allemaal een positieve test in handen hebben deze maand. Wij zijn aan het voorbereiden op mijn komende vruchtbare dagen. 
Wat denken jullie, normaal gesproken heb ik de 8e mijn ei en begin ik op 6e met testen dan komt mijn slijm ook dus ik merk het vrijwel altijd. Maar omdat mijn menstruatie deze maand heel anders was wil ik vroeger beginnen met testen zodat ik hem niet eventueel mis. Vanaf welke dag zou ik met ovulatietesten beginnen? De laatste dag bloedverlies was de 30e en dit was ook eigenlijk de enige dag op de 26e een halve dag licht verlies na. 
Liefs! 

@BenB hahaha ja erg he! Ik ben zó benieuwd. Nu bezig voor 2e kindje 2e ronde. Jij al de 3e zie ik. Leuk zeg 
@niet veel soeps; een ovulatietest is alleen maar positief als de teststreep net zo donker of juist donkerder is als de controle streep toch? Heb je al wel zo'n testje gehad die echt dik positief was?
@ongeduldige. Ja pfff ik heb ook vanalles waarbij ik denk; is dit iets? Of heb ik dit altijd maar valt t me dan gewoon niet op omdat ik er normaal niet op let hahah. Jouw nod is ookal bijna dus ik ben benieuwd! Heb je al getest met vroege test? Ik wel. Dinsdag al hahahaha slaat nergens op! En dan in elk licht wat je kan vinden n uur gaan lopen staren of je misschien tóch iets ziet terwijl je gewoon ziet dat ie gwn zo negatief is als wat?. De vorige keer toen ik zwanger was van mn dochtertje  moest ik zaterdags ong worden en dinsdags testte ik al positief.. Dus het had gekunt maar ik kan nooit wachten. Hoeveel testen / geld ik al verspild heb alles bij elkaar!

Terug
Bovenaan